מכבי חיפה מימשה את האופציה על מוחמד אבו פאני

מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני | מאור אלקסלסי

הקשר שחזר מחדרה בינואר נמצא בתוכניות גם לעונה הבאה ובקרוב יוצע לו לחתום על חוזה חדש. התלבטות בין מאיר למנחם נגד הפועל ב"ש, שזכתה לפנייה נרגשת מהירוקים: מוזמנים להשתמש במגרשי האימונים שלנו

(גודל טקסט)

דריכות במכבי חיפה לקראת המשחק ביום שני מול הפועל באר שבע. ניצחון ביתי על היריבה הישירה בקרב על המקום השני ייתן המון שקט לקראת מחזורי הסיום ובעיקר יגדיל את הפער בין השתיים לחמש נקודות, כך שמכבי חיפה אף תוכל להרשות לעצמה מעידה אחת ועדיין להבטיח את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

הקבוצה של מרקו בלבול תגיע בהרכב חסר, ללא הבלם אטיין ריינן והקפטן נטע לביא המורחקים, מה שיצר כאב ראש לצוות המקצועי בחלק האחורי. רק באימון המסכם יחליט בלבול אם להמשיך בשיטת שלושת הבלמים או לשחק בשיטה של ארבעה שחקני הגנה, שבה נראו הירוקים טוב יותר בתיקו מול בני יהודה במחזור האחרון. התלבטות נוספת היא בעמדת המגן השמאלי בין רז מאיר שכשיר למשחק לבין סאן מנחם שנכנס כמחליף בשבוע שעבר והרשים.

בקישור נראה כי מקסים פלקושצ'נקו יפתח במרכז השדה לצדם של גורג' מנדז'ק וקרים פריי. אם בלבול יחליט לשחק עם ארבעה שחקני הגנה, אז לא מן הנמנע שמוחמד אבו פאני יקבל גם כן מקום בהרכב הפותח. אגב, הקשר הצעיר שחזר מחצי עונת השאלה בחודש ינואר מהפועל חדרה צפוי לשחק בחיפה גם בעונה הבאה – לאחרונה שלחו ראשי המועדון הודעה לנציגיו של השחקן והודיעו כי הם מממשים את האופציה לעונה הבאה. מעבר לכך, אבו פאני יוזמן בקרוב למשרדי המועדון ויוצע לו חוזה חדש במועדון.


גם יזכה לאפשרות לשדרג את חוזהו. אבו פאני (מאור אלקסלסי)

בינתיים המגן הניגרי, איקוום אוטין, חזר למולדתו בתום יומיים של התרשמות במועדון. בחיפה טרם החליטו אם לסיים את תהליך הרכישה וההחלטה תתקבל בתקופה הקרובה.

עוד לקראת המשחק, מכבי חיפה הודיעה "כי לאור המתיחות וההתפתחויות בדרום ולקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני הקרוב, יצרנו קשר במכבי חיפה עם אנשי באר שבע והצענו להם לעלות מוקדם צפונה, להשתמש במגרשי האימון של המועדון כחלק מההכנה ראויה, שקטה ונורמלית. מועדון מכבי חיפה מחזק את תושבי הדרום בעת הזו וקורא לאוהדי באר שבע: הגיעו למשחק ונחבק אתכם בחום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי