צפו בתקציר: הפועל ת"א הביסה 0:3 את סכנין והורידה אותה ללאומית

מהראן ראדי
מהראן ראדי | אודי ציטיאט

המופע של רמזי ספורי: הקשר כבש צמד מצוין, אחד בכל מחצית, ובישל לשחר הירש, והכריע את גורלה של הקבוצה של אלדד שביט שנכשלה במשחק ההזדמנות האחרונה ותחזור לליגה הלאומית לאחר 12 שנה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

הכתובת הייתה על הקיר בחודשים האחרונים, והיום (שבת) זה הפך לרשמי: לאחר שהפסידה 3:0 להפועל ת"א במושבה במשחק ההזדמנות האחרונה שלה, ירדה בני סכנין לליגה הלאומית לאחר 12 שנה.לא פחות משישה מאמנים על הקווים, קהל אוהדים שנטש, פציעה של הכוכב הגדול פיראס מוגרבי בשלב מוקדם של העונה. הציפיות של נציגת המגזר להגיע לפלייאוף עליון התחלפו בשורה של אכזבות. לאחר שש אליפויות ברציפות במדי מכבי תל אביב והפועל באר שבע, מהראן ראדי רושם ירידת ליגה שנייה בקריירה (הראשונה: במדי מכבי הרצליה בעונת 2007/08).
 

והמארחת? הפועל תל אביב חוותה עונה לא קלה כעולה חדשה לליגת העל, והצליחה לנצח במשחק הבית האחרון ולהעניק קצת נחת לכמעט 5000 האוהדים שהגיעו הערב למושבה. זה היה המופע של רמזי ספורי, השחקן המצטיין של האדומים העונה, שהיה מעורב בכל השערים. הקשר כבש צמד והגיע לשמונה שערי ליגה, והוסיף בישול לשחר הירש. רק הערב, מחזור אחד לסיום העונה, הצליחה הקבוצה להבטיח את הישארותה בליגה כשגם תיקו היה מספיק לה.


רמזי ספורי כבש בדקה ה-43 לאחר מחצית לא רעה של סכנין שהתקשתה בהרכב חסר ללא חאלד חאליילה, מוחמד גאדיר ופצועים נוספים, ובדקה ה-73 הגיע השער השני, שוב של רמזי. בתוספת הזמן כבש שחר הירש את השער השלישי לזכות הפועל.
 



שחקני הפועל (אודי ציטיאט)



אלדד שביט מתוח (אודי ציטיאט)



קובי רפואה. זקוק לנקודה (אודי ציטיאט)


מהלך המשחק:
המצב הראשון הגיע רק בדקה ה-12 כשהפועל טסה למתפרצת דרך צד שמאל של שחר הירש שחתך לאמצע ושלח כדור שטוח אבל מחמוד קנדיל ירד נהדר והדף. בהמשך רמזי ספורי הרים מצד ימין וניר לקס בעט מהאוויר לא מספיק חזק. סכנין הגיבה עם הזדמנות ענק משלה: שלומי אזולאי הרים אחרי שגיאה בהגנת הפועל תל אביב ואוסמה חלאיילה נגח החוצה למרות שהיה חופשי. איזו החמצה!



הירש מול עותמאן. השחקן הבולט בהפועל(אודי ציטיאט)


חלאיילה ניסה להחזיר לסכנין על ההחמצה ושלח בעיטה אדירה מחוץ לרחבה (26) אבל רובי לבקוביץ' התעופף והוציא את הכדור מהחיבור. בדקה ה-30 מהלך נפלא של שחר הירש כמעט הסתיים בשער. החלוץ חילץ כדור ליד הרחבה, הטעה שחקן הגנה וברגל שמאל שלח הקפצה ליד הקורה. בדקה ה-35 שלומי אזולאי היה יכול לכבוש אבל בעט בסיבוב החוצה.


עוד לפני המחצית נאלץ אלדד שביט לבצע חילוף כפוי כאשר הבלם מרטון גנטוס נפצע ולא היה יכול להמשיך. במקומו עלה לשחק חסן חילו. הקהל האדום רווה נחת בדקה ה-43: ניר לקס הרים בגלישה לרחבה ורמזי ספורי שהיה חלש עד עכשיו, הצטרף מאחור ונגח חופשי לפינה. 0:1 להפועל תל אביב, והאורחת בדרך לליגה הלאומית.



רמזי ספורי חוגג (אודי ציטיאט)

בפתיחת המחצית השנייה שחר הירש הסתער קדימה והפועל הייתה ביתרון מספרי אלא שהחלוץ היה רעש לכבוש לבדו ובעט גבוה מעל השער. מהראן ראדי רשם איום ראשון לשער בדקה ה-57 והכדור שלו נהדף מההגנה לקרן. בדקה ה-67 ביצע שביט חילוף התקפי כשהכניס את הילד בשיר בהג'את להופעת בכורה בליגת העל על חשבונו של עמנואל אמבולה.


בדקה ה-73 סכנין נשברה סופית: הפועל יצאה במהירות קדימה מול מרכז הגנה דליל,  ובסיום ההתקפה רמזי ספורי הצטרף במהירות ובעט חזק לקורה ופנימה. 0:2 להפועל תל אביב. סכנין הרימה ידיים והפועל חיפשה שערים נוספים. קלאודימיר כמעט כבש בכדור חופשי מזווית קשה אבל ההגנה הרחיקה. בתוספת הזמן רמזי ספורי עבר לתפקיד המבשל ושחר הירש נהנה בדרך לשער השלישי של האדומים 0:3 להפועל תל אביב בסיום, סכנין ירדה ליגה.



שחקני סכנין מאוכזבים. נפרדים מליגת העל
 

הרכבים:
הפועל תלאביב: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, קלאודמיר פריירה(רז כהן, 92), ניר לקס, רמזי ספורי, קאיו אלבס(עמנואל בואטנג, 66), אחמד עאבד(ג'וזף גנדה, 80), שחר הירש.


בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אלבין פנישי, מרון גנטוס(חסן חילו, 41), עמנואל אמבולה,(בשיר בהג'את, 67) עטאא ג'אבר, אוסמה חאליילה, מהראן ראדי, שלומי אזולאי, איברהים ללה, מוחמד כליבאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי