גלזר: "יש צ'אנס לשבור שיאים ולהיות קבוצה עוד יותר היסטורית"

דן גלזר
דן גלזר | דני מרון

קשר מכבי תל אביב לקראת בני יהודה (ראשון ב-20:15, ספורט1): "יודע שחסרים לי מספרים, מקווה להבקיע כבר מחר". איביץ': "יש לי כאב ראש גדול מי ישחק, אני מדבר עם השחקנים ומסביר להם את הסיטואציה"

(גודל טקסט)

האלופה הנכנסת מכבי תל אביב קיימה הערב (שבת) את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת משחק הבית מחר (20:15, ישיר בספורט1) נגד בני יהודה במסגרת המחזור ה-33 בליגת העל. הצהובים, שהודחו מול הכתומים בחצי גמר הגביע אך כבר הספיקו לנצח אותם מאז, יקוו להמשיך את רצף המשחקים ללא הפסד.

מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' התייחס למשחק האחרון בו ניצחו הצהובים 0:1 את חדרה: "אמנם ניצחנו בשניות האחרונות של המשחק, אבל זו לא הדרך בה אנו רוצים לשחק. זה קרה אך עדיין חשוב לנצח משחקים כאלה כמו שעשינו. נכון לעכשיו יש דברים שאנחנו רוצים לשפר במשחק שלנו. כל משחק הוא שיעור בשבילנו. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד, ללמוד ולעשות את הדברים בצורה נכונה ולהמשיך גם במשחק הבא".

על המשחק נגד בני יהודה: "שיחקנו עד כה ארבע פעמים נגד הקבוצה הזו וזה יהיה המשחק האחרון בינינו העונה. אנחנו יודעים מה המטרות שלנו. אנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב ולנצח את המשחק".


על המטרה להישאר בלתי מנוצחים
: "זה לא קל לנצח את כל המשחקים, אבל עלינו לעבוד קשה, נותרו לנו עוד ארבעה משחקים עד סוף העונה. אנחנו נהיה רציניים, נתכונן בהתאם משחק אחרי משחק כדי לתת 100 אחוז בשביל הניצחון. השחקנים יודעים שעליהם לתת את הכל".


ולדימיר איביץ' (מכבי תל אביב)

ההכנה למשחק: "11 שחקנים פותחים בהרכב, אמרתי הרבה פעמים שיש לי כאב ראש גדול מי ישחק, מי יהיה מחליף ומי יישאר מחוץ לסגל. זה לא עבודה קלה למאמן אחד אבל העבודה שלי היא לקבל את ההחלטות. אני מדבר עם השחקנים ומסביר להם את הסיטואציה, גם אני הייתי שחקן ואני יודע מול מה הם עומדים. זה בעצם התפקיד של כל הצוות, להכין את השחקנים שיהיו מוכנים בכל סיטואציה".

על פאוק סלוניקי שעדיין לא נוצחה גם היא בליגה היוונית: "פאוק סלוניקי לקחו אליפות אחרי 34-35 שנים, מדובר בהישג מאוד גדול למועדון ואני אאחל להם מזל טוב על כך. זאת קבוצה שהחלה את דרכה לפני שלוש שנים. חלק מהשחקנים המשחקים בהרכב היו בתקופה שלי, אך מדובר בקבוצה אחרת, במדינה אחרת עם סיפור אחר. אני כאן במכבי והמטרה שלי היא מכבי".

דן גלזר הוסיף: "זה ברור לכולנו שהעונה הזו לא גמורה. המאמן והצוות מכינים אותנו תמיד לכל אימון ומסבירים שיש לנו שיאים לשבור, יש פה הזדמנות לשבור הרבה שיאים ולהיות קבוצה עוד יותר היסטורית ממה שאנחנו עכשיו. אנחנו בפול רצון ואנרגיה לנצח כמה שיותר ולא לספוג שערים ולהציג יכולת טובה. המשחק האחרון לא היה טוב מבחינת כולנו ואנחנו מודעים לכך, אבל זה נותן לו יותר רעב להראות את היכולת הרגילה שלנו".

היריבה מחר: "בני יהודה קבוצה קשה מאוד, זה המשחק החמישי נגדם והקבוצות מכירות טוב זו את זו. אנחנו נגיע מוכנים ואני בטוח שהצוות יכין אותנו כמו שצריך ושאנחנו נעשה את העבודה. אבוקסיס הוא מאמן מעולה ובני יהודה מצוינת, יכול להיות שהם הכינו לנו הפתעה, אבל כמו שאמרתי אנחנו מכירים אותם ואת השחקנים שלהם טוב מאוד. יהיה קשה, אבל אני מקווה שננצח".


דן גלזר (דני מרון)

על אוהדי הקבוצה: "אני חושב שהקהל צריך להיות מרוצה מאוד מהעונה הזו. הוא צריך להמשיך לבוא כמו שהוא יודע ולעודד אותנו כמו תמיד. משחק פחות טוב זה דבר שיכול לקרות ועוד ניצחנו כך שזה לא סוף העולם. נותרו שני משחקי בית בנתניה ואנחנו רוצים שהאוהדים יחגגו איתנו כי צריך לשמוח מהרגעים האלה. זו תחושה עילאית לשמוח איתם אחרי שאנחנו מנצחים ואני מקווה שהם ימשיכו להיות הקהל הכי טוב".

על כך שהוא עדיין לא כבש העונה: "אני מאוד מקווה שזה יקרה במשחקים שנותו עד סוף העונה ושאני אכבוש שער או שניים או שלושה. זה חשוב לי, אני עובד על מספרים ויודע שזה חסר לי העונה. שחקן בתפקידי צריך לייחס חשיבות קודם כל לעבודה במרכז המגרש. לחלץ כדורים, להוציא את הקבוצה קדימה ולהיות אחראי כאשר כולם יוצאים קדימה. קשה לי קצת להצטרף ולהבקיע, אבל אני מקווה לפרוץ את המחסום הזה ולעשות את זה כבר מול בני יהודה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי