אדישות בסכנין אחרי הירידה ללאומית: "זה היה ברור כבר זמן רב"

מהראן ראדי
מהראן ראדי | אודי ציטיאט

אחרי 12 שנים בליגת העל, הקבוצה מהמגזר נשרה לליגת המשנה. במועדון הסבירו: "כל הטעויות האפשריות נעשו, מקווים שההנהלה תלמד לקח". בקבוצה לא צפויים לעמוד בדרכם של שחקנים שיבקשו לעזוב

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי 12 שנים בליגת העל, בני סכנין נשרה אתמול (שבת) לליגה הלאומית. בניגוד לקבוצות אחרות בעבר, שחקני הקבוצה מהמגזר לא נראו מרוסקים על כר הדשא וירדו לחדר ההלבשה בשקט מופתי.

במועדון הסבירו: "אמש זה נחתם רשמית, אך ירדנו ליגה לפני זמן רב. כל הטעויות האפשריות נעשו במועדון העונה ואי אפשר היה לצפות לתוצאת אחרת. אנחנו מקווים שהנהלת הקבוצה למדה את הלקח".

למרות התחושות הקשות והתקופה הקשה, ראשי סכנין יבקשו מהשחקנים לסיים את העונה בצורה ספורטיבית כאשר במחזור הסיום תתמודד הקבוצה נגד קריית שמונה שנלחמת על חייה.


מחמוד קנדיל (אודי ציטיאט)

בינתיים, הצוות המקצועי והשחקנים ממתינים להחלטת ההנהלה לגבי עתידם, אך אם העירייה תחליט לא לסייע למועדון בעונה הבאה, לא מן הנמנע שיושב הראש מוחמד אבו יונס והמנכ"ל חאלד דוכי יסיימו גם הם את דרכם.

שחקני הקבוצה אשר מחזיקים בחוזה לעונה הבאה יבקשו בימים הקרובים הבהרות לגבי עתידם וההערכה כי בסכנין לא יעמדו בדרכו של אף אחד שחקן שיבקש לעזוב את הקבוצה. כמו כן, אף זר לא צפוי להמשיך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי