בהפועל חיפה תקפו: "שחקנים הוכיחו לנו שהם לא ראויים להישאר"

רסמוס סיוסטדט
רסמוס סיוסטדט | bola studio

כעס גדול במועדון על היכולת המביכה במשחק הביתי האחרון של העונה, 3:0 למכבי פתח תקווה. חלק מהקהל שרק נגד כץ וראשי המועדון, סילבס הודה: "יוצא בהרגשה רעה, התאכזבתי מכולם"

(גודל טקסט)

כעס גדול בקרב אנשי הפועל חיפה לאחר ההפסד 3:0 למכבי פתח תקווה, שהיה המשחק הביתי האחרון של הקבוצה העונה. הקבוצה אמנם הגיעה למפגש בהרכב חסר, אבל במועדון עדיין לא תיארו לעצמם שכבר אחרי יותר מחצי שעה יבצע המאמן חיים סילבס שני חילופים. "יש כאן שחקנים שהוכיחו שהם לא ראויים לשחק כאן בעונה הבאה", אמר גורם במועדון.

"יכול להיות שנצטרך לבצע חריש עמוק יותר ממה שחשבנו", הוסיפו בקבוצה וגם המאמן חיים סילבס נשמע זועם כאשר אמר: "הגענו בהרגשה טובה, אבל התרחיש שקרה לנו היה הגרוע ביותר שיכול להיות. אני יוצא בהרגשה רעה ויש לשחקנים את ההזדמנות לתקן במחזור האחרון ולא משנה לי מול מי אנחנו משחקים. התאכזבתי מכולם, גם מאלה שקיבלנו הזדמנות להוכיח את עצמם וגם מכאלה שעלו בהרכב".

הבעלים יואב כץ אומנם היה מעט רגוע יותר, אך שלח מסר: "אני חושב שעשינו עונה טובה, אבל המשחק הזה הדאיג אותי לעונה הבאה". גם בקרב האוהדים נשמעו קריאות קשות נגד השחקנים וגם נגד ראשי המועדון. קומץ האוהדים שלח מסר נגד כץ וראשי הקבוצה, אולם הבעלים נשמע נינוח: "יש כאלה שמעריכים את מה שעשינו העונה ויש כאלה שלא. אני דואג לעונה הבאה של הפועל חיפה".


סילבס. זעם על התצוגה (bola studio)

בימים הקרובים ייפגשו סילבס וכץ פעם נוספת לפגישה נוספת ובה ידונו על עתיד השחקנים, אך נראה כי ההודעה לשחקנים עצמם תצא רק לאחר המחזור האחרון.

בנושא אחר, הבלם גבריאל תמאש יתייצב במהלך היום בבית הדין לתעבורה בפתח תקווה לדיון נוסף כאשר ההערכה כי התביעה ונציגיו של הבלם ינסו להגיע לעסקת טיעון שתאפשר לסיים את הפרשה מוקדם ככל שניתן. בינתיים תמאש עצמו יוכל להתייצב לאימונים בצוותא עם מפקחיו. כץ הסביר כי עתידו של הבלם יוכרע לאחר פסיקת בית המשפט. 



תמאש. בינתיים הוא שב לאימונים ולסגל (bola studio)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי