היורדת השנייה תיקבע בראשון, מכבי ת"א מול נתניה בשבת

דור מיכה, דור פרץ
דור מיכה, דור פרץ | דני מרון

הצהובים יפתחו את המחזור ה-34 בצמרת בשעה 18:00 במשחק בו גם יניפו את צלחת האליפות, הקרב בין מכבי פ"ת, קריית שמונה לאשדוד על הירידה ללאומית ייערך ביום ראשון בשעה 20:30. מכבי חיפה תתארח אצל חדרה ביום שני

(גודל טקסט)

משחקי ההכרעה במסגרת המחזור ה-33 והאחרון בפלייאוף התחתון ייערכו ביום ראשון הבא (12.5.2019), בשעה האחידה 20:30, כשמערכת ה-VAR צפויה להיכנס לשימוש גם כן ולסייע לצוות השיפוט למזער עד כמה שאפשר פוטנציאל לטעויות שיכריעו.

כידוע, לאחר משחקי אתמול מתחת לקו האדום נמצאת מ.ס אשדוד עם 34 נקודות, אך רק נקודה יותר יש לקריית שמונה שבמקום ה-12 ו-36 נקודות יש למכבי פ"ת שבמקום ה-11, בעוד בני סכנין ירדה אתמול רשמית ללאומית אחרי 12 שנה בליגה הבכורה. משחקי ההכרעה ביום ראשון הם בין מכבי פתח תקווה להפועל תל אביב (ישיר בספורט1), מ.ס אשדוד מול הפועל חיפה (ישיר בספורט2) ובני סכנין שתארח את קריית שמונה. המשחק הנוסף בפלייאוף התחתון יפגיש בשבת בין הפועל רעננה לבית"ר ירושלים בשעה 20:30 (ישיר בספורט3, משחק בו לא ישתמשו ב-VAR).

בנוגע למשחקי המחזור ה-34 בפלייאוף העליון, הוא ייצא לדרך בשבת כאשר האלופה מכבי תל אביב תארח את מכבי נתניה וגם תניף באותו ערב את צלחת האליפות (18:00), שעתיים לאחר מכן תארח בני יהודה את הפועל באר שבע (20:00, ישיר בספורט4) וביום שני יינעל המחזור כאשר הפועל חדרה תארח את מכבי חיפה (20:30, ישיר בספורט1).


רייכרט. אשדוד תשרוד כנגד כל הסיכויים? ההכרעה בראשון הבא (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי