צפו בתקציר: הפסד ליגה ראשון למכבי ת"א העונה, 3:2 לבני יהודה

בני יהודה מכבי תל אביב
בני יהודה מכבי תל אביב | דני מרון

הצהובים נכנעו לחבורה העיקשת של יוסי אבוקסיס בתום משחק מטורף בנתניה. חזיזה כבש ראשון, כהן ופרץ קבעו מהפך זמני אך שערים אדירים של ג'אן ופייסל מוליץ' גנזו את החלום של איביץ'. מיכה נפצע והוחלף

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב של עונת 2018/19, לא תשבור את השיא של מכבי חיפה הגדולה מעונת 1993/94. החלום הגדול של הצהובים התנפץ הערב מול בני יהודה בתום משחק מהנה במיוחד בנתניה.

חודש לאחר שהדיחה אותה מחצי גמר הגביע וגנזה את חלום הטראבל, החבורה העיקשת של יוסי אבוקסיס גנזה חלום נוסף לולדימיר איביץ'. דולב חזיזה כבש את השער הראשון במשחק, יונתן כהן השווה בשער מקרי ודור פרץ קבע מהפך זמני, אך שערים אדירים של דור ג'אן ופייסל מוליץ' לא השאירו סיכוי לצהובים.


טקס מרגש של הצהובים בפתיחת המשחק (דני מרון)

מהלך המשחק
הצהובים פתחו את המשחק בקצב וכעבור 5 דקות, יונתן כהן ניגש לכדור חופשי מזווית מסוכנת, אך הגנת הכתומים הרחיקה בבטחה. 20 דקות רגועות באצטדיון נתניה. כהן המשיך להיראות אקטיבי, ובדקה ה-20 יצר מצב מסוכן כשפרץ מהאגף ובעט בחוזקה למרכז השער, היישר לידיו של זובאס.


עידן לייבה נוזף בדור מיכה (דני מרון)

הלם בנתניה. למרות שליטה מוחלטת של הצהובים. בדקה ה-25 דולב חזיזה נגח את הכדור בעוצמה ולא השאיר לראיקוביץ' סיכוי. 0:1 לבני יהודה! הצהובים נראים בהלם, בדקה ה-30, כדור חופשי של דולב חזיזה הגיע לרחבה אך ללא מענה. הכתומים משתלטים על המשחק.

בדקה ה-38, רגע של דרמה בנתניה. מאור קנדיל ספג מרפק לפנים, ה-VAR בדק והחליט לא להעניק פנדל לצהובים.


הכתומים חוגגים את שער היתרון.

בדקה ה-45, רגע לפני הירידה למחצית, הצהובים חזרו למשחק. אופיר דויזאדה שחרר בעיטה חזקה באגף השמאלי, שפגעה בראשו של יונתן כהן ונכנסה במקריות לרשת. 1:1 במחצית



יונתן כהן חוגג את שער השוויון (דני מרון)

הצהובים עלו למחצית השנייה במטרה להמשיך את המומנטום במחצית הראשונה, וכבר לאחר 2 דקות, הרמה של צ'יקו אופואדו, שהחליף בפתיחת המחצית את דן גלזר, נחתה בצורה מושלמת על הראש של דן פרץ, אך זובאס הדף את הכדור במיומנות רבה. 

בשורות רעת לצהובים. דור מיכה, שחזר להרכב הפותח לראשונה מאז משחק האליפות, נפצע בשריר הירך האחורי ונטש את המשחק בדקה ה-50, אלי דסה החליף אותו. 


דור מיכה ממרר בבכי על הספסל (דני מרון)

דור פרץ מחפש את השער. בדקה ה-55, קשר שחרר בעיטה אדירה מחוץ לרחבה, אך זובאס הדף את הכדור לקרן. אלי דסה ניגש להרים, והפעם אף אחד לא הצליח לעצור את פרץ שנגח את הכדור פנימה. 1:2 למכבי תל אביב.


הצהובים חוגגים מהפך (דני מרון)

בדקה ה-71, התגובה של בני יהודה הגיע. דור ג'אן פרץ מהאגף השמאלי בדריבל מבריק, כדרר שמאלה ושחרר בעיטה אדירה לחיבורים, בלי להשאיר סיכוי לטננבאום הצעיר. 2:2, שער ענק לחלוץ נגד האקסית.

מכבי תל אביב בהלם! שער ענק של פייסל מוליץ' בדקה ה-81 קבע מהפך. בני יהודה מובילה 2:3 על מכבי תל אביב. האם הצהובים יפסידו בליגה לראשונה העונה? 


בני יהודה חוגגת (דני מרון)

הרכבים
מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, שרן ייני, איתן ז'איר אמאדור, אופיר דוידזאדה, דור פרץ, דן גלזר (צ'יקו אופואדו), דור מיכה (אלי דסה), אבי ריקן, יונתן כהן, איתי שכטר.

בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, תאמבי סגס, יובל אשכנזי, עמית זנטי, דולב חזיזה, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי