סופית: לא יהיה VAR העונה בפלייאוף התחתון בשל התנגדותן של סכנין ופ"ת

VAR בליגת העל
VAR בליגת העל | דני מרון

למרות בקשות חוזרות של אשדוד, מנהלת הליגה הודיעה שההחלטה להכניס את הטכנולוגיה הייתה יכולה להתקבל רק בהסכמה מלאה של כל המועדונים המעורבים בהחלטה. החל מהעונה הבאה יהיו שופטי וידאו בכל משחק

(גודל טקסט)

לאחר שיו"ר מנהלת הליגה ארז כלפון הודיע שבעקבות העובדה שהיורדת השנייה תוכרע במחזור האחרון, נושא הכנסת המערכת ה-VAR לפלייאוף התחתון יעלה להצבעה והכרעה בפני הדירקטוריון. הוחלט הבוקר (שני) לא להשתמש במצלמות הוודיאו בעקבות אי הסכמתן של בני סכנין, שכבר ירדה לליגה השנייה, ומכבי פתח תקווה שרחוקה שתי נקודות מהקו האדום.

מהמנהלת נמסר: "בתום בדיקה מול הקבוצות לגבי הפעלת VAR במחזור האחרון בפלייאוף התחתון, עולה כי המועדונים מכבי פתח תקווה ואיחוד בני סכנין אינם תומכים בכך. שינוי כללי המשחק אפשרי רק בהסכמת כל המועדונים המעורבים ולכן ההחלטה המקורית נותרת בעינה ומשחקי הפלייאוף התחתון ישוחקו ללא VAR כפי שהיה עד כה".

אין ספק שהמאוכזבת העיקרית ממהלך היא מ.ס. אשדוד שכבר פנתה למנהלת כבר בחודש פברואר בבקשה להכניס את מערכות ה-VAR בפלייאוף התחתון, שהתקבלה בשלילה על ידי המנהלת עקב העובדה שלא יהיה אפשר להציב שופטי וידאו בכל משחקי הפלייאוף התחתון, כאמור היה רצון לשלב את ה-VAR במחזור האחרון אבל הטכנולוגיה תיכנס באופן רשמי החל מהעונה הבאה לכל משחקי ליגה העל.


במחזור האחרון בפלייאוף התחתון לא יהיה שימוש ב-VAR (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי