פרסום ראשון: מכבי חיפה הביעה עניין בבלם אסטרה ג'ורג'יו מייק קסטור

מייק קסטור
מייק קסטור | Gettyimages

הקונגולזי (27) שמשחק בנבחרת הלאומית הרשים את הירוקים בזכות יכולותיו הן כבלם והן כמגן, וייעשה ניסיון להשיגו לפני סיום חוזהו. בקבוצה מתכוננים לבאר שבע: "הקהל ידחוף אותנו", מנדז'ק ביקש מבלבול לפתוח

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תארח הערב (שני) את הפועל באר שבע לקרב ישיר על כרטיס לאירופה כאשר במועדון הירוק מאמינים כי ניצחון נוסף על האלופה היוצאת יבטיח כמעט בוודאות מקום באירופה בעונה הבאה. "אנחנו יודעים את חשיבות המשחק ובטוחים כי הקהל ידחוף אותנו", אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק.

הקבוצה הביעה לאחרונה עניין במייק קסטור, בלם הקבוצה הרומנית אסטרה ג'ורגיו. קסטור, בן ה-27 משחק בנבחרת קונגו ויכול לשחק הן בעמדת הבלם האחורי והן כמגן שמאלי, והדבר הרשים את הירוקים. קסטור חתום על חוזה בקבוצה הרומנית עד 2021, אבל לאחרונה נתגלעו בעיות כלכליות במועדון הרומני שיאפשר להשתחרר ללא תמורה בסיום העונה.

קסטור החל את הקריירה האירופית שלו בלייטון אוריינט ששיחקה אז ב"ליג וואן", השלישית מבין הליגות הבכירות באנגליה. בין 2010 ל-2014 הוא עבר בין קבוצות בליגות הנמוכות בממלכה, ולאחר מכן עבר לאפינל הצרפתית עימה ירד ליגה בסיום העונה. בעונה האחרונה שיחק באסטרה ג'ורג'יו הרומנית. הוא פתח 24 פעמים בהרכב ועלה עוד פעמיים מהספסל, ועזר לקבוצתו לתפוס מקום בפלייאוף העליון.

מייק קסטור. הרשים את הירוקים ביכולת המגוונת שלו בהגנה (Gettyimages)
מייק קסטור. הרשים את הירוקים ביכולת המגוונת שלו בהגנה (Gettyimages)

הירוקים יגיעו למשחק בהרכב חסר ללא אטיין ריינן המורחק וללא נטע לביא המוצהב. במהלך כל השבוע ניסה המאמן מרקו בלבול לתרגל שיטה של ארבעה שחקני הגנה כפי שסיים במשחק במחזור שעבר מול בני יהודה.

אם לא די במורחקים, אז גם באימון המסכם נפצעו הבלם עאיד חבשי והקשר ג'ורג' מנדג'ק. הפציעה של הקמרוני משמעותית יותר והוא צפוי לעבור מבחן כשירות אבל נראה כי יפתח עם זריקה. הקשר אף שוחח עם בלבול ואמר לו כי אינו מוכן לוותר על המשחק.


צפוי לפתוח לאחר זריקה ברגלו. ג'ורג' מנדז'ק (ערן לוף)

מעבר לכך המאמן מתלבט לגבי חוליית הקישור בין מוחמד אבו פאני לבין סאן מנחם שהרשים במשחק נגד בני יהודה. אפשרות נוספת כי בלבול יבחר לפתוח בשיטת שלושת הבלמים כאשר רמי גרשון יפתח אבל האופציה הזאת קלושה בעיקר בשל מה שאירע עם גרשון במחזור שעבר.

ירדן שועה לא סיים את אחד האימונים בשבוע שעבר לאחר שהתווכח על פאול באחד המשחקונים אבל במועדון מאמינים כי העובדה שבלבול שחרר את השחקן למקלחת מוקדמת תגרום לו להבין את כללי ההתנהגות שמקובלים במועדון.


עשוי לפתוח בהרכב בעקבות הופעה מוחלצת נגד בני יהודה. סאן מנחם (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, עופרי ארד, רז מאיר, סאן מנחם (מוחמד אבו פאני), ג'ורג' מנדג'ק, מקסים פלקושצנקו, קרים פריי, ניקיטה רוקאביצה, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי