בהפועל ת"א מבהירים: "יעלה ההרכב החזק נגד פ"ת"

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

המאמן קובי רפואה שוחח עם שחקניו לקראת המפגש שעשוי להוריד את המלאבסים ללאומית ביום ראשון (20:30, ישיר בספורט1), במועדון אמרו בנחרצות: "כשאנחנו ירדנו כולם שיחקו בספורטיביות וכך ננהג גם אנחנו"

(גודל טקסט)

לאחר יום מנוחה, שבה היום (שני) הפועל תל אביב לאימונים לקראת המשחק ביום ראשון נגד מכבי פתח תקווה (20:30, ישיר בספורט1), שעשוי להוריד את גיא לוזון וקבוצתו לליגה הלאומית. הצוות המקצועי בראשות קובי רפואה לא ערך כהרגלו אספת קבוצה, אבל לשחקנים הובהר על ידי המאמן קובי רפואה: "נעלה למשחק בהרכב החזק ביותר ונתייחס אליו במלוא הרצינות".

באימון השתתפו כל השחקנים ובשיחות פנימיות הובהר כי השאיפה היא לנצח ולהפגין ספורטיביות עד שיירד המסך על העונה. גם גורמים במועדון אמרו בנושא: "שום רבב בלתי ספורטיבי לא ידבק בנו. ירדנו לליגה הלאומית כשכול המועדונים שיחקו נגדנו בספורטיביות וכך ננהג גם נגד מכבי פתח תקווה".

בקרב הבעלים טוענים כי לקראת העונה הבאה יהיו שינויים ניהוליים ומקצועיים והנושא של מי יעזוב ומי יגיע, כולל נושא עוזר המאמן והסקאוט דן רומן, יועלה לדיון בפגישת העבודה הראשונה בסיום העונה. תקציב הקבוצה עליו עובדים במועדון אמור להיות 36 מיליון שקלים.


רפואה. לא מתכוון לעשות הנחות לאקסית ממלאבס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי