"גיא חיימוב ראוי להיות השוער הראשון של מכבי חיפה"

גיא חיימוב
גיא חיימוב | עדי אבישי

השוער חווה ירידה ביכולת מאז הגיע לכרמל מבאר שבע, אבל בשבועות האחרונים הוכיח את עצמו וזכה לתמיכה של מרקו בלבול, השחקנים והאוהדים. הערב הוא ינסה לעזור לירוקים להשלים ניצחון שלישי ברציפות על האקסית

(גודל טקסט)

מכבי חיפה עוברת את אחת העונות המטלטלות בהיסטוריה שלה, אבל בניגוד לכישלונות בשנים שעברו נראה כי בתקופה האחרונה, או יותר נכון מאז הגעתו של מרקו בלבול, יש תקווה חדשה בקרב האוהדים הירוקים. בכל מקרה, בחיפה מקווים לעונה הבאה טובה יותר – במיוחד אם הקבוצה תזכה בכרטיס לאירופה. הירוקים יכולים לעשות צעד משמעותי לעבר המטרה אם ינצחו הערב את הפועל באר שבע, בפעם השלישית תחת בלבול. מעבר להתרחקות מהאלופה היוצאת זו יכולה להיות הצהרת כוונות של הירוקים לעונה הבאה.

מי שיכול לקבל תפקיד משמעותי בעלילה הוא השוער החיפאי גיא חיימוב. האחרון כבר הרשים פעמיים בטרנר, במיוחד במשחק האחרון, כאשר מספר עצירות משמעותיות שלו ובמיוחד ההצלחה מול הנגיחה של חנן ממן השאירה את הירוקים במשחק ומשם גם הגיע שער הניצחון של שון וייסמן.

כמו מכבי חיפה, גם חיימוב עובר עונה מטלטלת ולצד מספר משחקים פחות טובים נראה כי השוער חוזר לעוצמתו בשבועות האחרונים וחוזר להוכיח את היכולת הגבוהה עמה זכה באליפויות בבירת הנגב. גם בלבול הצהיר לאחרונה כי עבורו חיימוב הוא השוער הראשון של הירוקים, ונראה כי הדבר כלל לא ישתנה לעונה הבאה. במועדון סיפרו כי החיבור עם השוער נוצר גם בחדר ההלבשה, שם הפך לאישיות אהודה, דבר שהיה חשוב ליענקל'ה שחר והצוות הירוק עם החתמתו מבאר שבע.

חיימוב.
חיימוב. "מכבי חיפה עושה נכון כשהיא משאירה אותו לעונה הבאה" (עדי אבישי)

שוער העבר רפי כהן אמר: "חיימוב הוכיח שהוא שוער ליגה טוב גם בבאר שבע וגם בחיפה. כאחד ששיחק בחיפה אני מודע ללחצים שיש שם, וכאשר הקבוצה לא טובה הגנתית גם השוער סובל מזה. אני חושב שמכבי חיפה עשתה נכון שהביאה אותו, ועושה נכון שמשאירה אותו לעונה הבאה. הוא הוכיח את עצמו בהפועל קריית שמונה במספר החלטות אדירות, ובטח בבאר שבע שם עמד באתגרים. ככל שמשחק ההגנה יהיה טוב יותר, גם השוער יקבל יותר ביטחון ויראה את היכולות שלו".

פרשן ספורט1 אורי אוזן אומנם מפרגן לשוער על החזרה לכושר הטוב, אך טוען כי הירוקים צריכים לחשוב עוד על עמדת השוער. אוזן: "גיא עבר עונה לא פשוטה, וזה היה קצת מסובך להתמודד עם מה שעבר עליו בבאר שבע. ההתחלה שלו בחיפה הייתה פחות טובה, אבל הוא השתפר וראוי להיות השוער הראשון של מכבי חיפה. הוא אומנם נמצא בירידה מסוימת בקריירה שלו, אבל הוא שוער ליגה טוב ומהשוערים הטובים שיש לנו. ובכל זאת, הירוקים צריכים לבדוק גם אופציות זרות. אם יחליטו ללכת בסופו של דבר על שוער ישראלי, חיימוב הוא ללא ספק אופציה טובה עבורם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי