פרסום ראשון: שכרו של ולדימיר איביץ' שודרג בצורה משמעותית

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

לספורט1 נודע שמיץ' גולדהאר החליט לפתוח את הכיס על מנת להשאיר את המאמן, לו הוא ישלם לא פחות מ-650 אלף יורו בעונה הבאה. אם מכבי ת"א תעפיל לליגת האלופות, יזכה הסרבי לבונוס על סך 600 אלף יורו

(גודל טקסט)

העונה האדירה של מכבי תל אביב לא נעלמה מעיניו של הבעלים מיץ' גולדהאר, שהחליט לשדרג בצורה משמעותית את חוזהו של המאמן ולדימיר איביץ' שימשיך להדריך את הצהובים לצד הצוות שלו גם בעונה הבאה כאשר השאיפה היא להעפיל לשלב בתים אירופי באחד משני המפעלים.

לספורט1 נודע שאיביץ' ירוויח בעונה הבאה 650 יורו לא כולל מענקים על זכייה בתארים, כמעט כפול מהשכר אותו הרוויח במהלך העונה הנוכחית (370 אלף יורו). אם תעפיל מכבי תל אביב לשלב הבתים של ליגת האלופות, המאמן הסרבי יכניס לכיסו בונוס שמן על סך לא פחות מ-600 אלף יורו נוספים.

כעת איביץ' ממתין להגעתו של גולדהאר, שאמור לנחות בארץ בימים הקרובים לקראת חגיגות האליפות של מכבי תל אביב והשניים בצוותא עם המנכ"ל בן מנספורד ועוזרו ברק יצחקי צפויים לקדם את תוכנית הרכש לעונה הבאה כאשר הצהובים צפויים לבצע שינויים משמעותיים בסגל.


מכבי תל אביב פתחה את הכיס על מנת להשאירו. ולדימיר איביץ' (דני מרון)

מי שלא בטוח יישאר במכבי תל אביב למרות שהוא מחזיק בחוזה הוא צ'יקו אופואדו, שסבל במהלך העונה מפציעות רבות ובמועדון היו רוצים להנחית חלוץ זר איכותי יותר שיסייע לקבוצה במוקדמות ליגת האלופות. בנוגע לפרדראג ראיקוביץ', בקבוצה ממתינים להצעה כספית עבור השוער, כאשר סוכניו עובדים שעות נוספות. אם הסרבי אכן יעזוב, אנדראס יאניוטיס היווני יחליפו.

אלי דסה, שמעורר עניין בבשיקטאש הטורקית, יסיים את חוזהו בתום העונה ובמועדון מאמינים שההחלטה לגבי עתידו תתקבל בשבועיים הקרובים. עוד נודע כי ההחלטה להציע לאלירן עטר חוזה נמוך יותר לשנתיים נוספות לא תשתנה והמגעים מול החלוץ כמו גם מול איתן טיבי נמשכים.


המגעים נמשכים. אלירן עטר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי