היידוק ספליט צפויה לפנות לגינסארי, בוזגלו מתלבט לגבי עתידו

ראדו גינסארי
ראדו גינסארי | מאור אלקסלסי

לספורט1 נודע כי הקבוצה הקרואטית התלהבה וצפויה להגיש הצעה רשמית לשחקן שיסיים את חוזהו בכרמל בשבוע הבא. יעקב בוזגלו על בנו אלמוג: "כץ הביע נכונות להשאיר אותו, אבל שום דבר עדיין לא גמור"

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע שראדו גינסארי הוצע לאחרונה להיידוק ספליט ובמועדון הקרואטי התלהבו משחקן הפועל חיפה ומתכננים להגיש לו בקרוב הצעה רשמית. הקשר יסיים את חוזהו בכרמל בתום העונה והמשמעות היא שהוא רשאי לעבור לכל קבוצה שתרצה בשירותיו ללא תמורה.

"ראדו רוצה לעבור לאירופה, אבל היה לו טוב בשנתיים שלו בהפועל חיפה ויש לו המון כבוד למועדון", סיפרו בסביבתו של הקשר. גם אלמוג בוזגלו, ששב בימים אלו מפציעה ארוכה, צפוי לקבל הצעה חדשה, אך הקשר טרם קיבל החלטה לגבי עתידו.

אביו של אלמוג, יעקב בוזגלו, כתב ברשתות החברתיות: "ההסכם של אלמוג יסתיים בשבוע הבא ויואב כץ הביע נכונות לחדש לו אותו לקראת העונה הבאה. שום דבר עדין לא גמור ואולי נצטרך לחפש קבוצה חדשה. אלמוג שחקן חופשי והוא ראשי לסכם בכל קבוצה שירצה". 

במקביל, בהפועל חיפה חושבים רבות על עמדת השוער ובמקביל לאופציות שעלו לגבי זר, עלה בצד האדום של הכרמל גם שמם של איתמר ניצן מבית"ר ירושלים ועומרי גלזר מהיריבה העירונית מכבי חיפה.

בתוך כך, הקבוצה של חיים סילבס שבה לאימונים לאחר ההפסד המביך 3:0 למכבי פתח תקווה וביום ראשון היא תסיים את העונה במשחק חוץ נגד מ.ס אשדוד (20:15, ישיר בספורט2) שחייבת את הנקודות. בהפועל חיפה מבינים שהקבוצה חייבת להציג יכולת משופרת ומצפים לתקן את הרושם מהתבוסה נגד החבורה של גיא לוזון במחזור האחרון.


עדיין לא ברור האם ימשיך בהפועל חיפה. אלמוג בוזגלו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי