דיווח בארגנטינה: המגן לוסיאנו אבקסיס יחתום במכבי ת"א

לוסיאנו אבקסיס
לוסיאנו אבקסיס | Gettyimages

מצאה מחליף לאלי דסה? בתקשורת בדרום אמריקה נטען כי שחקן גודוי קרוס, שהודיע על עזיבה בתום העונה, יעבור לישראל ולא ייחשב לזר לאור היותו יהודי

(גודל טקסט)

אם להסתמך על הפרסום אמש (שלישי) בארגנטינה, מכבי תל אביב השלימה עם עזיבתו של אלי דסה וכבר מצאה לו מחליף: מדובר במגן הימני לוסיאנו אבקסיס, ארגנטיני שיחגוג את יום הולדתו ה-29 בחודש יוני הקרוב ומעניין לא פחות הוא שמדובר ביהודי, כך שלא יתפוס מקום של שחקן זר.

אבקסיס הוא שחקנה של גודוי קרוז מהליגה הבכירה בארגנטינה מאז נובמבר 2015, אליה הגיע לאחר מספר חודשים בריבר פלייט בהם התקשה להתאקלם. הוא יליד רוסאריו שבגיל צעיר עזב את סנטרל ועבר לריבר, אך ממנה הושאל לקילמס וכן לפסקארה מאיטליה, שגם לשורותיה השתייך חודשים ספורים בלבד (לשחקן אזרחות איטלקית). 

אבקסיס הודיע אתמול במסיבת עיתונאים חגיגית על הבחירה לעזוב, בטענה שזה היה הפרק הטוב בחייו, אולם שהגיע הזמן להמשיך הלאה. אבקסיס כנראה יודע מה הוא אומר, כי הוא נחשב לשחקן שנמצא בשיאו. בסך הכל לזכותו בקריירה שני שערים ו-14 בישולים ב-75 הופעות בליגה הבכירה בארגנטינה לאורך השנים. 

מכבי תל אביב כאמור תיאלץ להנחית מגן ימני בהנחה שאלי דסה שמסיים את חוזהו יעזוב, בשלב זה ישנם פערים גדולים בין הצדדים ונראה כי המגן לא ימשיך בקריית שלום ויעבור לחו"ל, ולאחר מסיבת העיתונאים של אבקסיס בה הודיע על עזיבה בסוף העונה נטען שם שבסביבת המועדון מדברים על מעבר צפוי למכבי תל אביב.


בקרוב בישראל? אבקסיס במדי גודוי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי