בהפועל באר שבע נפרדו משחקנית קבוצת הילדות ליאם ביטון ז"ל

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | הפועל באר שבע, רשמי

שלושה ימים לאחר שנפצעה אנוש בתאונת דרכים, נקבע מותה של בת ה-13 שלבשה את מדי המועדון במשך שנתיים: "הקבוצה מרכינה ראש בעקבות מותה, נקטפה בדמי ימיה". משפחתה: "כואב הלב שילדה מסיימת כך את חייה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע באבל. ליאם ביטון, שחקנית קבוצת הילדות של המועדון, נפצעה בתאונת דרכים במוצאי שבת ואתמול (שלישי) נקבע מותה. בעוד כשלושה חודשים היא הייתה אמורה לציין את יום הולדתה ה-14.

ליאם נפצעה באורח אנוש כשרכב חולף פגע בה, ומאז התאונה נלחמה על חייה במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים סורוקה. עם היוודע דבר פטירתה של השחקנית האהובה פרסמו מועדון הפועל באר שבע וההתאחדות לכדורגל הודעות אבל.

ליאם שיחקה כדורגל במשך שנתיים בקבוצת הילדות המקומית, וגם צפתה במשחקיה של קבוצתה האהודה הפועל באר שבע. קרוביה סיפרו כי היא הייתה אהובה על חברותיה; ילדה חכמה, מבריקה, יפה, מדהימה, חייכנית ומלאת שמחת חיים.

שחקני הפועל באר שבע. ליאם ביטון היתה אוהדת אדוקה (דני מרון)
שחקני הפועל באר שבע. ליאם ביטון היתה אוהדת אדוקה (דני מרון)

"ליאם הייתה במוצאי שבת אצל חברה שלה", סיפרו בני משפחתה, "וכאשר שמעה שהתחילו אזעקות והתחיל להחשיך, היא רצתה לחזור הביתה, אבל פחדה לחזור לבד. היא התקשרה הביתה ובמהלך השיחה כשחצתה את הכביש, השיחה נותקה". כעבור זמן קצר התבררו נסיבות התאונה המזעזעת.

"אנחנו המומים וכואבים", אמרו בני המשפחה. "כואב הלב שילדה שעדיין לא הספיקה לראות כמעט כלום בחייה מסיימת את דרכה בעולם בצורה כזאת טראגית. היא הייתה פרח יפה שנקטף בדמי ימיו".

הלווייתה של ליאם התקיימה היום, רבים מחבריה ובני משפחתה ליוו אותה בדרכה האחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי