מכבי חיפה, בני יהודה ומכבי נתניה פנו לטל כחילה

טל כחילה
טל כחילה במדי בית"ר ירושלים | דני מרון

הבלם שחוזהו מסתיים לא צפוי להמשיך בבית"ר ירושלים, סוכניו כבר ערכו שיחות ראשוניות עם קבוצות הצמרת ופגישות צפויות לאחר שתינעל רשמית העונה בשבוע הבא

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים צפויה לעבור שינויים רבים לקראת העונה הבאה, כשאחד השחקנים שיעזבו את המועדון כמעט בוודאות הוא הבלם טל כחילה, שמסיים את חוזהו ולא אמור להאריכו פעם נוספת.

למרות שאיבד את מקומו בהרכב בחצי השנה האחרונה, לכחילה יש כעת ביקוש רב ולפחות שלוש קבוצות מצמרת ליגת העל ינסו להחתימו. מדובר במכבי חיפה, מכבי נתניה ובני יהודה, שכבר הביעו עניין בצירופו ושוחחו עם נציגיו. בתקופה הקרובה ואחרי שיסיים רשמית את העונה עם בית"ר ירושלים בשבוע הבא, יישב הבלם יחד עם סוכניו ויבחנו את ההצעות שמונחות לפניהם, במטרה לבחור את היעד הבא בו ישחק הבלם, שבעונה שעברה היה אחד המצטיינים בבירה.

שחקנים נוספים שיעזבו בקרוב את בית וגן, במסגרת השינויים בסגל הקבוצה, הם השוער דודו גורש, צמד הזרים אנתוני אנאן ומיחאיי וודוץ, שמואל שיימן וכן עוז ראלי וכנראה גם אפונסו טיירה וז'אורז'יניו. בין אלה שיישארו בוודאות נמצאים דן איינבינדר, עידן ורד, הבלם טל בן חיים, אור זהבי ואנתוני וארן שהאריכו את חוזיהם וכן פרד פלומיין, גדי קינדה ולירן רוטמן שהוחתם בשלהי העונה הנוכחית ויצטרף לסגל בעונה הבאה.


פלומיין. אולי הזר היחיד שימשיך בבירה בעונה הבאה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי