חביב אוחיון צפוי לפתוח בשער הפועל חדרה עד סיום העונה

חביב אוחיון
חביב אוחיון | אודי ציטיאט

בשל ההסכם עם מכבי תל אביב והרצון לבחון את השוער הצעיר, הוא יקבל הזדמנות בשלושת המחזורים הבאים. הפורטוגלי רודריגז ייבחן עד שבת אך בקבוצה לא מתכוונים למהר עם ההחלטה

(גודל טקסט)

הפועל חדרה מגבירה את הקצב לקראת המשחק ביום שני (20:15, שידור ישיר בספורט1), שיהיה המשחק הביתי האחרון של הקבוצה העונה. כפי שפרסמנו בספורט1, בעונה הבאה תשחק הקבוצה באצטדיון בנתניה, ובחדרה מקווים לסיים את העונה בטעם טוב.

המאמן ניסו אביטן ערך אסיפות עם השחקנים, בהן הסביר כי הוא רוצה לסיים את העונה בצורה טובה, והמחזורים האחרונים יהוו מבחן עבור חלק מהשחקנים לקראת העונה הבאה. מי שיקבל הזדמנות ממשית במשחקים האחרונים הוא השוער חביב אוחיון. האחרון שהגיע ממכבי תל אביב צפוי לפתוח בשלושת המחזורים האחרונים של העונה בשל דקות משחק שמגיעות על פי הסכם ההשאלה בין חדרה למכבי תל אביב, וגם על מנת שהצוות המקצועי יבחן את יכולותיו לפני שתתקבל ההחלטה לקראת העונה הבאה.


יקבל את אפודת השוער הראשון. חביב אוחיון (אודי ציטיאט)

הקשר הפורטוגלי בראודיליו רודריגז יערוך עוד שני אימונים עם הקבוצה לפני שיחזור לביתו. בחדרה לא ממהרים לקבל את ההחלטה לגביו. "מדובר בשחקן איכותי, אבל העובדה שהוא הנבחן הראשון גורמת לנו להמתין עם התשובה, כיוון שאנו צפויים לבחון שחקנים נוספים", אמרו במועדון. המגן דיא לבאבידי, שנפצע וסיים את העונה לפני מספר שבועות, ינותח ביום שלישי וצפוי להיות כשיר לקראת פתיחת העונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי