קורצקי: "למרות שהמתח ירד, אנחנו רוצים לסיים את העונה כמו שצריך"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

הפועל רעננה תארח את בית"ר ירושלים במשחק הנעילה של הפלייאוף התחתון (שבת ,20:20, שידור ישיר בספורט3). המאמן התייחס לציון 80 השנים להקמת המועדון: "מקווה שתמשיך עוד 180 שנים לפחות"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה שהבטיחה עונה נוספת בליגת העל תארח בשבת (20:20, שידור ישיר בספורט3) באצטדיון רמת גן את בית"ר ירושלים שלמעשה יינעל את העונה של שתי הקבוצות.

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "ברור שרמת המתח ורמת החשיבות של המשחק בשבת נגד בית"ר ירושלים קצת ירדה, אבל עדיין אנחנו רוצים להגיע מוכנים למשחק ולסיים את העונה כמו שצריך עם שאיפות כמובן לסיים במקום גבוה בטבלה".

"ביום שלישי הפועל רעננה חוגגת 80 שנה להיווסדה וזה מכובד שזוכרים את העבר של המועדון והתשובה לכל אלו שאומרים שהפועל רעננה היא קבוצה מיותרת – אז הפועל רעננה חיה, נושמת ובועטת כבר 80 שנה ואני מקווה שהיא תעשה את זה לעוד 180 שנה לפחות".


תחגוג 80 שנה להיווסדות המועדון (אריאל שלום)

הקשר בן סביר דיבר גם הוא על מפגש הנעילה: "אנחנו נערכים למשחק נגד בית"ר ירושלים כמו לפני כל משחק, אנחנו עובדים על הקבוצה היריבה ומתרכזים גם בעצמנו כמובן, ואנחנו צריכים ורוצים לסיים את העונה בטעם ומתוק. חגיגות שנות ה-80 למועדון ביום שלישי הקרוב זה אירוע מרגש, ואני מקווה שנסיים עם ניצחון ונוכל לחגוג כמו שצריך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי