Sport1 Banner

דיווח באיטליה: בולוניה ואודינזה הצטרפו למירוץ אחרי ראיקוביץ'

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | דני מרון

בצרפת פרסמו אמש על כך ששוער מכבי תל אביב הפך למטרה המרכזית של מונאקו. גם ראן, בורדו וסביליה במירוץ. באיטליה מדווחים שאודינזה ובולוניה עקבו אחרי השוער עונה שלמה

קבוצות: ראן
(גודל טקסט)

העיתון הצרפתי הנחשב "לאקיפ" מדווח הלילה (בין שישי לשבת) ששוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' נמצא בראש סדר העדיפויות של מונאקו לקראת העונה הבא והמאמן לאונרדו ז'רדים, כך על פי הפרסום בצרפת, הוא זה שדוחף לצרף את הסרבי שצפוי לעלות כחמישה מיליון יורו. 

עוד נכתב כי מונאקו תכננה להגיש הצעה עבור שוער ליל מייק מייגנאן והקציבה לכך בין עשרה ל-15 מיליון יורו, סכום שככל הנראה לא יספיק על מנת לצרף את הצרפתי המוכשר בן ה-23 מה שהוביל לכך שראיקוביץ' הפך להיות המועמד המוביל להצטרף לקבוצה מהנסיכות.


לפי כל ההערכות, ראיקוביץ' בן ה-23 יעזוב בקיץ את מכבי תל אביב אחרי ארבע עונות והוא ככל הנראה יצטרף לקבוצה מאחת מחמש הליגות הבכירות באירופה. בנוסף למונאקו, סביליה ובורדו שכבר הוזכרו כמועמדות לצרף את שוער נבחרת סרביה, מוקדם יותר היום (שישי) הצטרפה למירוץ גם מחזיקת הגביע הצרפתי ראן.

 



מי שאמור להחליף את ראיקוביץ' בין הקורות של מכבי תל אביב בעונה הבאה הוא אנדראס יאניוטיס היווני בן ה-26. השוער יסיים בקיץ את חוזהו באולימפיאקוס כך שאם הוא יגיע לקריית שלום זה יהיה בהעברה חופשית והוא אמור לחתום לשלוש שנים בשכר של כ-450 אלף יורו לעונה.


יאניוטיס הצטרף לאולימפיאקוס ב-2012, אולם לא מצא את מקומו והושאל למספר קבוצות. העונה הוא שב לקבוצה מפיראוס במדיה משחק גם ביברס נאתכו ורשם שבע הופעות במסגרת הליגה המקומית, עד שהסתכסך עם ראשי המועדון והחל להתאמן בנפרד מחבריו לקבוצה.



בדרך לצרפת? פרדראג ראיקוביץ' (דני מרון)


היום בבוקר, האתר האיטלקי 'מרקטו' דיווח שאודינזה ובולוניה עוקבות אחרי השוער המוכשר של הצהובים. בדיווח ציינו את ההתעניינות של חטאפה, אספניול, סביליה ומונאקו, אך ציינו שהגיל הצעיר של ראיקוביץ' (23), עלול להוות גורם מכריע בהחלטה של אודינזה.

עוד באותו נושא: פרדראג ראיקוביץ', ראן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי