צפו בתקציר: הפועל ב"ש חזרה לנצח עם 2:3 על בני יהודה

שחקני באר שבע חוגגים
שחקני באר שבע חוגגים | עדי אבישי

האלופה היוצאת פיגרה משער של קוסטנטין (25) אך ביצעה מהפך מהיר בזכות עבד אלחמיד (29) ובן שהר (35). מליקסון הוסיף (71) וג'אן צימק (77). הקבוצה של אבוקסיס הציגה משחק הגנה רע רגע לפני גמר הגביע

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

קרב הצמרת במחזור ה-34 בין בני יהודה להפועל באר שבע הסתיים בניצחון 2:3 אטרקטיבי של האלופה היוצאת. 2,000 הצופים שהטריחו את עצמם לפתח תקווה ראו משחק לא רע בכלל. שי קוסטנטין העלה את המארחת ליתרון בבעיטה נהדרת בכדור חופשי בדקה ה-25, אלא שהקבוצה מהדרום ביצעה מהפך נהדר תוך שמונה דקות משערים של חאתם עבד אל חמיד (29) ובן שהר (35), ומאור מליקסון הוסיף שער שלישי נפלא במחצית השנייה (71). דור ג'אן המחליף צימק בפנדל בדקה ה-77.

 
 

הקבוצה של ברק בכר קטעה את רצף שלושת ההפסדים וצימקה את הפער ממכבי נתניה השלישית בטבלה (הפסידה הערב למכבי תל אביב) לנקודה אחת בלבד. כזכור הקבוצה של ברק בכר יודעת שאם בני יהודה תזכה בגביע, אז המקום הרביעי לא יספיק לה. הקבוצה של יוסי אבוקסיס, מצידה, תגיע לגמר הגביע המרגש ביום רביעי לאחר יכולת הגנתית מדאיגה כשבפעם השישית ברציפות בליגה היא ספגה לפחות פעמיים. הקבוצה של אבוקסיס תתקשה להגיע לאירופה דרך הליגה, שכן היא רחוקה ארבע נקודות מהמקום הרביעי.




אוהדי בני יהודה מפגינים נוכחות (עדי אבישי)



ברק בכר מתוח (עדי אבישי)


מהלך המשחק:
האלופה היוצאת החזיקה יוצאת בכדור מבלי להגיע למצבים מסוכנים. ג'ון אוגו מאס בהנעת כדור ובדקה ה-13 בעט חזק מחוץ לרחבה אך הכדור עלה מעל המשקוף. בני יהודה יצאה למתפרצת מסוכנת בדקה ה-18 אך שי קוסטנטין בעט החוצה מזווית קשה. המשחק הרדום משהו התעורר בדקה ה-25, ועוד איך התעורר: המגן שי קוסטנטין שלח פצצה אדירה מכדור חופשי והכניע את אוהד לויטה בשערו השביעי העונה, 0:1 לבני יהודה.



סורו מול ממן (עדי אבישי) 



קונסטנטין חוגג עם עזוז שער נפלא (עדי אבישי)


באר שבע לא הורידה את הראש ולפחות למהלך אחד הזכירה ימים נשכחים: מהלך קבוצתי נפלא הסתיים בעקב של אוגו (מצוין) ימינה וחאתם עבד אלחמיד, היום בעמדת המגן הימני, שלח בעיטה נהדרת לפינה הרחוקה של זובאס, 1:1 במושבה. הקבוצה של ברק בכר הייתה רעבה ולא עצרה כאן. בדקה ה-35 היא השלימה מהפך עם שער של בן שהר, מלך שערי הליגה, שקיבל מסירה מהאסלביינק, זרק את הבלם בקלות וכבש את ה-15 שלו העונה. 1:2 להפועל באר שבע.



בן שהר חוגג עם שחקני באר שבע. מהפך מהיר (עדי אבישי)


קונסטנטין המשיך להיות הכוח ההתקפי העיקרי של הקבוצה של אבוקסיס בערב בו יאקוב סילבסטר די נעלם ולפני ההפסקה המגן שוב ניסה בבעיטה מרחוק. איום ראשון במחצית השנייה נרשם בדקה ה-52 כשחנן ממן בעט מחוץ לרחבה למרכז השער וזובאס קלט ללא בעיות. בני יהודה יצאה מהר קדימה מהאגף השמאלי ויובל אשכנזי קיבל מסירה בתוך הרחבה ובעט חזק ושטוח אבל לויטה מתח איברים והדף לקרן. 


בדקה ה-59 אבוקסיס ביצע חילוף ראשון והעלה מהספסל את מלך שערי הקבוצה, מאוויס צ'יבוטה, על חשבונו של עמית זנטי שלא בלט. גם בכר ביצע חילוף ראשון, אריק סאבו החליף את חנן ממן העייף שגם סחב צהוב. באר שבע יצאה למתפרצת מהירה בזכות עקב של מליקסון אבל האסלביינק איחר במסירה וההתקפה המסוכנת הסתיימה בלא כלום. בני יהודה המשיכה לתקוף בזכות שני המגנים שלה, קונסטנטין בימין ובלטקסה משמאל, ובסיום ההתקפה חזיזה בעט בסיבוב ליד הקורה בדקה ה-64. בלטקסה היה יכול לכבוש כעבור שלוש דקות כשסילבסטר השאיר לו עקב מצוין אך המגן העדיף לזרוק את עצמו ברחבה והשופט התעלם. 


דור ז'אן שכבש שער ענק נגד מכבי תל אביב במחזור הקודם, היה החילוף השני של אבוקסיס במטרה להציל נקודה, אלא שהגול הגיע בצד השני. מליקסון שלח בעיטה מסובבת נהדרת לפינה של זובאס וכבש את שערו השני העונה. 1:3 להפועל באר שבע. מייד לאחר השער הקפטן (הופעת ליגה מס' 350) הוחלף במיכאל אוחנה.



יוסי אבוקסיס. ההגנה מדאיגה (עדי אבישי)


באר שבע חשבה שהמשחק גמור אבל מייד לאחר מכן המארחת קיבלה פנדל די גבולי: מוליץ' המחליף שלח מסירה נהדרת לצ'יבוטה שנתקל בויטור אך השופט אלי חכמון הצביע על הנקודה הלבנה (78) לאחר שקיבל אישור מה-VAR. ג'אן המחליף כבש בקלילות ובני יהודה מצמקת ל-3:2. בן שהר היה יכול להשלים צמד אך בעט חזק ונעצר על ידי זובאס.


הרכבים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, עמית ביטון, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה(דור ז'אן), עמית זנטי(מאוויס צ'יבוטה, 59), יאקוב סילבסטר(פייסל מוליץ', 75)


הפועל באר שבע: אוהד לויטה, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור(שיר צדק, 84), לואי טאהא, אורן ביטון, ג'ון אוגו, מרוהאן קבהא, חנן ממן(אריק סאבו, 60) מאור מליקסון(מיכאל אוחנה, 72), נייג'ל האלסלביינק, בן שהר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי