שחקן הפועל חיפה: "הפסד לאשדוד יהיה כתם לקריירה"

סילבס
סילבס | bola studio

אווירה מתוחה בקריית חיים לקראת משחק סיום העונה: "רוצים לסיים בצורה ראויה". סילבס צפוי לעלות עם ההרכב החזק ביותר, התלבטות בין זמיר וחוזז בהתקפה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הבטיחה את ההישארות בליגה הבכירה כבר לפני שבועיים מול בני סכנין, אבל ההפסד הביתי המביך בשבוע שעבר מול מכבי פתח תקווה גרם לזעם רב בקרב ראשי המועדון והמאמן חיים סילבס שסיפר כי בעצמו הופתע מהיכולת החלשה ובעיקר לא אהב את הגישה של חלק מהשחקנים במשחק.

במהלך השבוע ערך המאמן אסיפה לשחקנין והבהיר כי המשחק מול אשדוד יהיה משמעותי בהחלטה שלו לקראת העונה הבאה. למרות זאת הודיע המאמן כי ההכנות מושהות עד אחרי המשחק נגד אשדוד, ומקווה שקבוצתו תסיים בצורה ראויה את העונה.

גם בקרב השחקנים את חשיבות המשחק ובעיקר את חשיבות היכולת לקראת העונה הבאה. "הפסד מביך מול אשדוד יכול להיות כתם לקריירה של כל אחד מאיתנו" אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "חייבים לסיים את העונה עם ניצחון".


מתן חוזז. יפתח בהרכב? (מאור אלקסלסי)

סילבס מתכוון לבצע מספר שינויים בהרכב. הוא יקבל בחזרה את המוצהבים שנעדרו בשבוע שעבר, ריקי מיטרבסקי, ראדו גינסארי ובן אזובל. השלושה צפויים לפתוח בהרכב כמו גם השוער הליטאי ארנסטס שטקוס שישחק את משחקו האחרון במדי הפועל חיפה לפני שיעבור לבית"ר ירושלים. התלבטות נוספת בהתקפה היא בין מתן חוזז לנס זמיר.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ריקי מיטרבסקי, ניסו קפילוטו, לירן סרדל, גל אראל, רסמוס סטויטדט, ראדו גינסארי, מתן חוזז (נס זמיר), גילי ורמוט ובן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי