אבי בוחבוט לשחקני אשדוד: "בואו ננצח, הבשורה תגיע"

אבי בוחבוט
אבי בוחבוט | דני מרון

דריכות שיא בעיר הנמל לקראת המשחק החשוב ביותר העונה נגד הפועל חיפה (ראשון, 20:15 בספורט2). דן ביטון יעבור מחר מבחן כשירות, בקבוצה ערכו גיוס אוהדים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מועדון ספורט אשדוד יארח מחר במחזור סיום העונה של הפלייאוף התחתון את הפועל חיפה באצטדיון הי"א, למשחק שצפוי לקבוע את גורל היורדת לליגה המשנה בעונה הבאה. 

לקבוצה מעיר הנמל ברור שהיא חייבת תחילה לנצח את הפועל חיפה ובמקביל זקוקה לעזרת הפועל תל אביב, שתנצח את מכבי פתח תקווה, ולעזרתה של היורדת הראשונה העונה, בני סכנין שלא תפסיד נגד עירוני קריית שמונה.

באשדוד העבירו מסרים להפועל תל אביב ולבני סכנין בבקשה לשמור על ההגינות ולקחת את המשחקים במלוא הרצינות. המאמנים אבי בוחבוט ומשה אוחיון ממשיכים להעביר את המסרים לשחקנים על הצלחת משימת ההישרדות ובשיחה אתמול הבהירו "תתרכזו במשחק נגד הפועל חיפה. בואו ננצח והבשורה תגיע מאם המושבות או מסכנין. הנס הספורטיבי יקרה ונמשיך בליגת העל".


דן ביטון יעבור מבחן כשירות (דני מרון)

בקבוצה מאמינים כי כול השחקנים הפצועים ואלו המתאוששים מהוירוס שפקד את רוב השחקנים יהיו כשירים. הקשר דן ביטון מתאושש מהפציעה בשריר הירך ויעבור מחר מבחן כשירות.

שחקן בקבוצה אמר לקראת ההתמודדות " אין שחקן שיהיה מוכן להחמיץ את המשחק האחרון בליגת העל העונה. זה משחק על 100 נקודות. נהיה מרוכזים אך ורק במשחק עצמו ולבטח נשמע את תגובות האוהדים ביציעים". באשדוד עורכים גיוס אוהדים כללי, וכל שחקני האקדמיה צפויים להגיע למשחק.

ההרכב המשוער : יואב ג'ראפי, בנצי מושל, ניר ברדע, עוביידה חאטב, גיל כהן, לאונרדו אווסו, רועי גורדנה, דן ביטון, רומאן הבראן, דין דוד, שגיב יחזקאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי