צפו בתקציר: מכבי פתח תקווה ירדה ליגה בניגוד לכל התחזיות

מכבי פתח תקווה אכזבה
מכבי פתח תקווה אכזבה | דני מרון

דרמה מטורפת במחזור הסיום: נקודה הייתה מספיקה לקבוצה של לוזון לשרוד, אבל היא נכנעה בבית נגד האדומים ונשרה אחרי שבע שנים. הירש (16) וגנדה (92) כבשו עבור החבורה של רפואה, שנתנה את הכל במשחק שלא קבע עבורה דבר

(גודל טקסט)

לסוף שכזה איש לא ציפה. דווקא מכבי פתח תקווה, זאת שהתחילה את מחזור הסיום כקבוצה בעלת הסיכויים הרבים והטובים ביותר להישאר בליגה הבכירה, היא היורדת השנייה לליגה הלאומית, אחרי בני סכנין.


הקבוצה של גיא לוזון, אירחה הערב (ראשון) את הפועל תל אביב באצטדיון המושבה והייתה זקוקה בסך הכל לנקודה, אך נכנעה 2:0 ולראשונה מאז עונת 2012-2013, תמצא את עצמה בליגה הלאומית. 


ביום שאחרי האליפות ההיסטורית של קבוצת הנוער, היו"ר אבי לוזון ראה כיצד קבוצתו לא עומדת בלחץ, סופגת שער מוקדם מראשו של שחר הירש (16) ולמרות ניסיונות לחזור במהלך המחצית השנייה, לא מצליחה למצוא את השער שהיה משאיר אותה בליגה.קאניוק, קופר וחבריהם מצאו את עצמם פעם אחר פעם מסכנים את שערו של רובי לבקוביץ', אך יכולת טובה של השוער וחוסר מזל, מנעו מהמלאבסים כיבוש, ואז בא ג'וזף גנדה (93) וחתם את התוצאה.


גיא לוזון, שהגיע לקבוצה באמצע העונה במטרה להציל אותה מירידה, לא עמד במשימתו ומעניין יהיה לראות אם יישאר להדריך את הקבוצה גם בליגה השנייה.



שחר הירש מול הגנת מכבי פ"ת (דני מרון)


מהלך המשחק
בדקה השלישית, הזדמנות גדולה להפועל תל אביב אחרי שספורי בפעולה נהדרת בעט חזק מ-16 מטרים, גיגי הדף לקרן. בדקה התשיעית שחר הירש בעט חזק ונהדף לקרן. הפתיחה שייכת כולה להפועל תל אביב. בדקה ה-16, 0:1 להפועל תל אביב. עידן כהן הגביה נהדר ושחר הירש נגח מקרוב פנימה. בדקה ה-25, כדור חופשי למכבי פ"ת 18 מטרים מהשער, אופיר מזרחי בעט טוב, לבקוביץ' הדף. בדקה ה-34, קאניוק התנהל עם כדור ובעט, אך החטיא את המסגרת. בדקה ה-43, פסר הגביה לעבר סיבוק שנגח טוב, אך נהדף לקרן.



רמזי ספורי בפריצה לעבר שער פ"ת (דני מרון)


בדקה ה-47, עידן כהן הגביה לרחבה, גנדה נגח מעל שערו של גיגי והחוצה. בדקה ה-54, אופיר מזרחי בעט חזק מקצה הרחבה, כדור שהגביה קאניוק מנקודת הקרן, לבקוביץ' לקח מצוין. בדקה ה-63, הזדמנות גדולה להפועל תל אביב לכבוש עוד שער, ספורי נכנס לרחבה ובעט מקרוב, גיגי היה במקום. בדקה ה-71, לידור כהן בעט חזק מתוך הרחבה, לבקוביץ' הדף נהדר לקרן.



אבי לוזון ועומר גולן מודאגים (דני מרון)


בדקה ה-80 נשארה פתח תקווה בעשרה שחקנים. לידור כהן נפל ברחבה, חבריו דרשו פנדל, השופט חשב אחרת ושלף לו כרטיס צהוב שני על התחזות ובעקבותיו כרטיס אדום. בדקה ה-83, אדהנני נגח חזק, הכדור הורחק על ידי קלאודומיר פריירה מקו השער של הפועל תל אביב. בדקה ה-86, גנדה יחידי מול גיגי, החלוץ בעט ברשלנות החוצה. חלפו עוד שתי דקות, קאיו בעט טוב לשער, גיגי הדף לקרן.


הרכבים
מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, נאור פסר (אלי אלבז, 67), תומאש סיבוק, עידן אדהנני, גל שיש, אופיר מזרחי (ליאל עבדה, 85), פרנק במבוק, יובל שבתאי (לידור כהן, 46), גידי קאניוק, ארמנדו קופר, תאי בריבו.


הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אדי גוטליב, אוראל דגני, מרווין פירסמן, ניר לקס, עמנואל בואטנג (קאיו,62), קלאודומיר פריירה, רמזי ספורי (רועי זיקרי, 66), אחמד עאבד (ג'וזף גנדה, 46), שחר הירש.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי