משה אוחיון עושה סדר: "בן זקן לא מתערב בבחירת ההרכב"

משה אוחיון
משה אוחיון | דני מרון

המאמן דיבר ב-103FM לאחר שהשאיר את הקבוצה בליגת העל בניגוד לכל התחזיות: "אף אחד לא נתן לנו סיכוי". על עתידו: "לא ציפיתי להיות המאמן. רוצה להוציא תעודת פרו, אבל כרגע אין תאריך ואין לי תשובות"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד השלימה אתמול (ראשון) מסע הישרדות הרואי בסיומו היא נשארה בליגת העל אחרי 0:1 על הפועל חיפה. החבורה של משה אוחיון ואבי בוחבוט השיגה חמישה ניצחונות בשישה מחזורים ונותרה על חשבון מכבי פתח תקווה שנוצחה 2:0 על ידי הפועל תל אביב ונשרה ללאומית אחרי שבע שנים בליגה הבכירה.

אחד המאמנים של אשדוד, משה אוחיון, סיפר על התחושות בתוכנית הספורט של 103FM: "הייתה לנו אמונה שלמה מהרגע הראשון שאפשר לעשות את זה, זה התחיל כבר במסיבת העיתונאים הראשונה – האמנתי לאורך כל הדרך. החזרנו לשחקנים את חדוות המשחק, הקצב באימונים עלה והקרדיט מגיע להם כי הם עמדו במטרה שהצבנו לעצמנו. אתמול לא שיחקנו טוב, אבל השחקנים היו חדורי מוטיבציה".

חלוקת העבודה עם אבי בוחבוט: "לא אמרתי לאבי שב בשקט, אמרתי לו שב תרגע ותשתה מים, הוא היה לחוץ. בוס? מבחינתי יש רק בוס אחד והוא בורא עולם. חינכו אותי בבית להיות צנוע, אני לא משתמש במילים כאלה, אבל אנחנו עובדים כצוות ובסוף אני קיבלתי את ההחלטה. ג'קי? הוא לא מתערב בבחירת הרכב, אבל לפעמים מייעץ. בחלק מהמקרים קיבלתי את דבריו ובחלק לא".

התחושות: "אף אחד לא נתן לאשדוד סיכוי להישאר בליגת העל, במיוחד אחרי ההפסד להפועל חדרה. אחרי שריקת הסיום אתמול הייתה לי התפרצות רגשות, בכיתי, הייתי שמחה אדירה וזה ריגש אותי מאוד. הרגשנו לכל אורך המשחק את האוהדים שהגיעו, זה מוכיח שיש לקבוצה הזו קהל ואני בטוח שברגע שנרוץ למעלה ונשיג ניצחונות אז המגרש יהיה מלא. בלי שום קשר, אני חושב שמגיע לעיר הזו אצטדיון כדורגל חדש".


אבי בוחבוט (דני מרון)

עתידו: "אני מאוד רוצה להוציא תעודת פרו, אבל הבנתי שכרגע אין תאריך מתאים לזה ובינתיים אני לא יודע איפה זה עומד ואין לי תשובות. יש לי חוזה באשדוד לעונה הבאה. ציפיתי להיות עוזר מאמן במשך שנתיים, לא חשבתי שארד לאמן כל כך מהר, אבל זה מה שקרה. אף פעם לא ירדתי ליגה וההרגשה היא אותה הרגשה לא משנה באיזה תפקיד אתה במערכת. זה מאוד קשה לבוא לקבוצה באמצע העונה ולשנות. אני חושב שהייתי ישר ואמיתי עם השחקנים לאורך כל הדרך. השתדלתי להיות משה השחקן, משה החבר ומשה המאמן. אני טוב איתם כל הזמן, אבל לא גם לא פרייאר הם כיבדו את זה. מה שקיבלתי מהם ומהקהל אתמול היה שווה את הכל".

הסגל בעונה הבאה: "אני לא זה שמקבל את ההחלטות, ההגדרה שלי היא עוזר מאמן ונראה מה יהיה אחרי שיקבלו החלטות לגבי העונה הבאה מבחינת המבנה של הצוות המקצועי. ג'קי אמר שהוא צריך שבועיים או שלושה להחליט ולעשות בדק בית. אני חושב שצריך לעבות את הסגל, אבל עבר בסך הכל יום אחד ואנחנו רוצים לשמוח עכשיו. אני חושב ששחקנים כמו שפונגין, צרויה וגורדנה, חברה מנוסים, יכולים לעזור וצריכים להישאר. לבנות רק על צעירים זה מאוד קשה. ג'ראפי? אני רוצה בשבילו שהוא יגיע לקבוצות גדולות באירופה כי הוא שוער מצוין, אבל בשביל אשדוד אני מקווה שהוא יישאר".


התפרצות רגשות. משה אוחיון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי