הפנים ללאומית: שבתאי ימשיך, עתידו של לידור כהן לא ברור, שחקני נוער ישולבו

לידור כהן
לידור כהן | אריאל שלום

במכבי פ"ת עדיין לא מעכלים את הירידה, אך אבי לוזון ועומר גולן כבר החלו בהכנות. במועדון הבהירו: "קופר חתם על חוזה שיש בו אופציה לעונה הבאה". גורם: "עדיף לגיא לעלות עם הקבוצה ולחזור לבמה המרכזית"

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה עדיין לא מעכלים את הירידה לליגה הלאומית, אבל כבר אתמול ישבו שעות ארוכות יושב הראש אבי לוזון והמנהל המקצועי עומר גולן כדי להתחיל ולתכנן את העונה הבאה, כשבקבוצה מאמינים כי ישובו במהרה לליגה הבכירה.

"גיא יודע שבמצב העניינים הנוכחי, הכי בריא עבורו זה להתחיל מסע חדש, לעלות עם הקבוצה ולבנות אותה לליגת העל. מדובר בסה"כ בעניין של זמן והוא יוכל לחזור למרכז הבמה", אמרו במועדון.


לאחר הפרסום אתמול באתר
כי הקשר ארמנדו קופר סיפר לחבריו בחדר ההלבשה לאחר המשחק כי לקבוצה אין אופציה לרכישתו בעונה הבאה, אבי לוזון הדגיש כי כבר לאחר המשחק, אמר באופן אישי לשחקן כי הוא יישאר בעונה הבאה ואף ישנו חוזה חתום בו מצוינת האופציה, עליה חתמו השחקן וסוכנו.


חתם על חוזה שיש בו אופציה לעונה הבאה. אמרנדו קופר (דני מרון)

בפ"ת מודעים לעובדה שבליגה הלאומית ניתן להשתמש בשני זרים לכל היותר ומתכוונים לצרף שחקן התקפה נוסף, ככל הנראה חלוץ, כאשר תומאש סיבוק לא צפוי להמשיך. בנוסף, בקבוצה רוצים לצרף שניים או שלושה ישראלים ותיקים ובכירים.

כפי שכבר פרסמנו בעבר, מי שצפויים להיות חלק מהשלד הם הבלם אסף לוי שיחזור מהשאלה מהפועל מרמורק והמגן הימני, דניאל בוסי, שרשם עונה טובה במדי הפועל קטמון. גם עומרי לוזון צפוי לחזור מהשאלה באשקלון ואליו יצטרפו שחקנים מקבוצת הנוער כמו ארד בר, ליאל עבדה, איליי חן, אייל אינברום, טבע בארט ועוד מספר נוספים.

בשלד הישראלי, עומר דנינו ועידן אדהנני ירכיבו את מרכז ההגנה, כשיובל שבתאי צפוי להישאר, בנוסף לתאי בריבו, שחתם לפני כחודשיים על חוזה לשנתיים נוספות.

הסוגיה המעניינת היא סביב לידור כהן: בקבוצה רוצים שהקשר, שחתום עד לתום העונה הבאה, יישאר ויעזור לקבוצה להעפיל, אבל הצדדים יצטרכו למצוא פתרון: מכירה פחות נראית כעת על הפרק בשל סעיף השחרור (750 אלף יורו), אך אופצייה שעשויה להיות רלוונטית היא חתימה על חוזה חדש והשאלה לקבוצה אחרת.


יושאל לקבוצה אחרת? לידור כהן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי