ניסו אביטן: "אף אחד בהפועל תל אביב לא פנה אליי"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חדרה בראיון בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על העונה הבאה: "יהיה קשה לשחזר את ההצלחה, נרצה להישאר בליגה". על הפלייאוף העליון: "תמיד רצינו לנצח". על הסגל: "המושאלים ממכבי הם סימן השאלה"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה היא ללא ספק ההפתעה הנעימה של העונה בליגת העל. הקבוצה הצנועה שעלתה רק השנה לליגה הבכירה, הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון ולהגיע עד לחצי גמר גביע המדינה. לאחר המטרה שהושגה, הייתה ירידת מתח, אלא שאתמול רשמה הקבוצה את ניצחונה השני בפלייאוף העליון, שוב על מכבי חיפה והפעם ניצחון 0:2 במשחק הבית. המאמן ניסו אביטן התראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FM וטען שלא קיבל פנייה מהפועל תל אביב ודיבר גם על העונה הבאה.

אביטן אמר על הניצחון על מכבי חיפה: "זה יצא מקרי שניצחנו אותם פעמיים. אבל אנחנו מנסים לנצח בכל המשחקים. לפעמים זה מצליח ולפעמים לא, בפלייאוף העליון זה קרה קצת פחות, אך אתמול הדברים התחברו יותר. במצב של 0:1 שחקן משמעותי במכבי חיפה הורחק וזה עבד לטובתנו".

העונה הבאה: "אני חושב שגם אני וגם ראשי המועדון מבינים שיהיה קשה לשחזר הצלחה כמו שעשינו השנה, ולכן קבענו שהיעד בעונה הבאה הוא להישאר בליגה. יש יותר מדי סימני שאלה סביב לא מעט שחקנים שלנו.  אנחנו עובדים קשה כדי להרכיב את הפאזל מחדש ועושים מאמץ גדול כדי לשמור על השלד".


שחקני חדרה חוגגים עוד ניצחון על מכבי חיפה (דני מרון)

המושאלים ממכבי תל אביב: "אלה בדיוק סימני השאלה. אם יוחלט שהם ימשיכו כשחקנים מושאלים, אני חושב שזה ברור שהפועל חדרה זה המקום הטוב ביותר עבורם. הם יחזרו למכבי ת"א באופן אוטומטי ולאחר מכן נראה מה יקרה"

השחקנים שיעזבו: "המושאלים ממכבי ת"א. מקסים גרצקין, איילון אלמוג, אליאל פרץ, חביב אוחיון ועדן קארצב. יהב גורפינקל ממכבי חיפה ועמית כהן מהפועל רעננה"

מחליפים לשחקנים שיעזבו: "אנחנו עובדים קשה כדי לחפש שחקנים שיכולים להתאים לנו מכל הבחינות. כמובן שתמיד יש מגבלה תקציבית, אני חושב שאנחנו עושים עבודת שטח טובה גם בליגות הנמוכות, ומחפשים שחקנים שיכולים לחזק את הקבוצה. נעשה מאמץ לשמור על השלד ונחכה להתפתחויות בקבוצות אחרות".

על הסיכוי שיעזוב להפועל תל אביב: "לא יודע על זה שום דבר, אף אחד לא פנה אליי".


אליאל פרץ. הוא ושאר המושאלים הם סימן השאלה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי