יואב כץ לספורט1: "שוקל להעביר את תמאש למרכז גמילה"

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | bola studio

הבלם נכח במסיבת יום העצמאות, השתכר והתנהג בצורה מחפירה. הרומני טען בפני הבעלים שקיבל כדור הרגעה וניסו להרוג אותו. בנו של אייל ברקוביץ' תקף את המועדון: "בושה איך שהתייחסו אליי, אולי בגלל השם שלי"

(גודל טקסט)
הפועל חיפה הפסידה 1:0 לאשדוד במחזור בסיום וסיימה עונה חלשה, אך במועדון לא שקט מסיבה אחרת. הבלם הרומני גבריאל תמאש שוב מעורב בתקרית.  במהלך הימים האחרונים התגלה סיפור נוסף סביב בעיית השתייה של הרומני. על פי אנשי הפועל חיפה, תמאש נכח במסיבת יום העצמאות אצל איש העסקים צחי נקש שרצה בעבר להצטרף לבעלות לצדו של יואב כץ, אך זה לא הסתדר, וללא קשר שימש נקש כמפקח בזמן מעצר הבית של הבלם הרומני. על פי עדויות, באותה מסיבה השתכר תמאש והתנהג בצורה מחפירה עד שמנכ"ל המועדון אורן שטרלינג לקח אותו לביתו.


הבעלים של הקבוצה, יואב כץ, מסר את הצד שלו לסיפור: "באותו ערב היה הרבה אלכוהול על השולחן ואותם אנשים שרצו להיכנס לשותפות כמו צחי נקש וניסים ביליה וגם נציג הבעלים עד לא מזמן, אמיר הברפלד, דחפו את הבלם נגד המנכ"ל ונגדי אבל בעיקר נגד שטרלינג. בשלב מסוים תאמאש התקשר אלי ודיבר בצורה מוזרה. תמיד הוא קורא לי 'מר נשיא' והפעם הוא דיבר אחרת וזה היה נשמע לי מוזר. התקשרתי לשטרלינג וביקשתי שיגיע והוא המשיך לישון עד שהתקשר אדם נוסף מאותה מסיבה ואז הוא הגיע ואסף את תמאש. בדרכו הביתה אמר הרומני כי הוא קיבל כדור הרגעה ואמר שניסו להרוג אותו. בעיניי זה דבר פלילי כי אולי הכדור הזה היה ללא מרשם".


הבעלים המשיך את דבריו לספורט1 ואמר: "אמרתי לתמאש להמשיך קדימה ולא להגיש תלונה במשטרה אבל זה מראה משהו על האנשים האלה. לגבי עתידו של הבלם? הוא שחקן טוב ובן אדם טוב אבל שוב לא עמד בפיתוי. יש לו בעיה מסוימת ואני שוקל להעבירו למרכז גמילה מאלכוהול בכדי לעזור לו".



יואב כץ. ינסה לעזור לתמאש (דני מרון)


תגובתם של נקש, ביליה והברפלד: "הזוי ומגוחך. עדיף לשחקן ולמועדון שננצור כרגע את האמת העגומה, כי אמת יש רק אחת! היא עומדת בסתירה גמורה לגרסה המסולפת שנמסרה לתקשורת בהכוונת המועדון. באותה אמת קשה ועגומה נכחו בני משפחה, שחקני הקבוצה, אוהדים, מבוגרים וילדים. האמת העגומה והמפורטת (כולל עשור עדויות) תוצג בפני הגורמים הרלוונטים בחוק להמשיך הטיפול".



עוד בהפועל חיפה, ליאור ברקוביץ' ובנו של שחקן העבר אייל ברקוביץ' פרסם הערב פוסט חריף נגד הפועל חיפה ועל כך שלא זכה כלל להזדמנות מהמועדון. ברקוביץ כתב: "אני מעלה את התמונה הזאת של החולצה, שתראו את השם משפחה שלי, שאולי אנשים מקנאים בשם ורוצים לפגוע בי ובהצלחתי. השבוע הסתיימה לה עוד עונה, עונה ראשונה שאני נחשב שחקן בוגרים בהפועל חיפה.


"לצערי לא קיבלתי את ההזדמנות להראות את מה שאני יודע, בגלל שאני נחשב צעיר בן 21 (שבחו"ל כבר בגיל הזה כולם כוכבים). בתור שחקן בית של המועדון אני רוצה לומר שזה בושה איך שהמועדון התייחס אליי, אולי בגלל השם 'ברקוביץ" או בגלל שלא מעניין אותם שחקני בית. עצוב שכך אני מסיים את דרכי במועדון אחרי 4 שנים .הפוסט הזה מדבר לא רק עליי, הוא מדבר על כל שחקני הבית שעזבו בשנים האחרונות שזה עצוב מאוד. עכשיו אני אצא לאתגר חדש ומקווה שאולי בעתיד ירצו ברקוביץ' אדום".

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני מעלה את התמונה הזאת של החולצה שתראו את השם משפחה שלי שאולי אנשים מקנאים בשם ורוצים לפגוע בי ובהצלחתי . השבוע הסתיימה לה עוד עונה , עונה ראשונה שאני נחשב שחקן בוגרים בהפועל חיפה לצעריי לא קיבלתי את ההזדמנות להראות את מה שאני יודע בגלל שאני נחשב צעיר בן 21 (שבחול כבר בגיל הזה כולם כוכבים) , בתור שחקן בית של המועדון אני רוצה לומר שזה בושה❗️ איך שהמועדון התייחס אליי אולי בגלל השם ''ברקוביץ'' או בגלל שלא מעניין אותם שחקני בית , עצוב שכך אני מסיים את דרכי במועדון אחרי 4 שנים .הפוסט הזה מדבר לא רק עליי הוא מדבר על כל השחקני בית שעזבו בשנים האחרונות שזה עצוב מאוד . עכשיו אני אצא לאתגר חדש ומקווה שאולי בעתיד ירצו ברקוביץ אדום . ⚽️

A post shared by LB (@liorberkovich) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי