בעקבות הפגישה עם הפועל ת"א: אביטן סיים את דרכו בחדרה

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

במועדון בחרו להיפרד מהמאמן מיידית והבהירו: "שוקלים את צעדינו אחרי שפנו למאמן תחת חוזה". עוזרו רון קלר יעביר את האימונים וינהל את שני מחזורי הסיום, שרון מימר וניר קלינגר המועמדים המובילים להחליפו

(גודל טקסט)

ניסו אביטן סיים את דרכו בהפועל חדרה. סערה גדולה מתחוללת בעקבות עזיבתו הצפויה של המאמן להפועל תל אביב, דבר שנעשה ללא ידיעת ראשי הפועל חדרה ובשל כך גם הוחלט להיפרד ממנו מיידית. בקבוצה הופתעו מכך שאביטן החליט להיענות לחיזורים של הפועל תל אביב, במיוחד לאחר שחתם על חוזה חדש לפני כחודש ואף בנה תוכנית מקצועית של הקבוצה.

בתחילה חשבו בחדרה אף לתבוע את המאמן על הפרת חוזה, מכיוון שהאחרון כבר החתים מספר שחקנים ואף דרש לרכוש ציוד מיוחד בעלות כ-120 אלף שקלים, אולם נכון לרגע זה נראה כי יאפשרו לו לעזוב ללא פיצוי וזאת מכיוון שגם כך יכול היה להתפטר. עם זאת, לפי הודעת המועדון, ייתכן שהם יבחרו לנקוט באמצעים משפטיים נגד הפועל ת"א.

"בעקבות הפגישה של ניסו אביטן היום עם הנהלת הפועל תל אביב, וזאת כאשר המאמן תחת חוזה בהפועל חדרה, היושב ראש יקיר שוורץ והיועץ המקצועי אורן גולן הודיעו לאביטן כי הוא סיים את דרכו במועדון. אנו שוקלים את צעדינו מול הפועל תל אביב, שמרשה לעצמה לפנות למאמן תחת חוזה מבלי שביקשה את הסכמתנו", נמסר מהמועדון.


ניסו אביטן. בהפועל חדרה בחרו להיפרד כבר עכשיו (אודי ציטיאט)

על פי גורמים במועדון, השיחה בין אביטן לגולן הייתה קצרה ולא פשוטה. אביטן רצה לסיים את העונה בחדרה ולקבל את ברכת הדרך מראשי המועדון והופתע לשמוע דברים אחרים לחלוטין. גולן, שנחשב לאיש קרוב לאביטן גם בחיים האישיים, הבהיר לו: "החלטת ללכת לפגישה, אז מצדנו סיימת את דרכך במועדון". על פי אנשי חדרה אביטן הופתע ואף קיבל בכאב את הנושא. עוזרו רון קלר הוא שינהל את שני מחזורי סיום העונה וגם יעביר את האימונים בעקבות ההחלטה להיפרד מאביטן כבר עתה. "ניסו כבר בחר בתוכנית ששווה הרבה כסף, אבל לאמן בהפועל חדרה זה זכות ולא חובה ונמצא מאמן ראוי יותר", אמר גורם בהפועל חדרה.

במועדון כבר החלו בשיחות על מועמדים אחרים ובראשם ניר קלינגר ושרון מימר. מימר היה מועמד לקבוצה כבר לפני חודש ימים, כאשר אביטן רצה לעזוב לבית"ר ירושלים, אבל אז אימן בהפועל חיפה והעובדה שכרגע מאמן חופשי מקרבת אותו לקבוצה. גם מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר כבר ערך שיחות ראשוניות עם אנשי חדרה, אבל ביקש להמתין מספר ימים עד סיום תפקידו בבירה.

הערב התארחו אנשי המועדון בביתו של הבלם ירין פרץ לערב גיבוש בו צפו בגמר גביע המדינה. אביטן היה למפגש, נפרד מהשחקנים ומהצוות והודה לכולם. בקרוב תיערך ישיבת הנהלה בה יחליטו על מועמדים לתפקיד המאמן החדש. "אנחנו סומכים על הצוות המקצועי ועל רון קלר שיסיימו את העונה כראוי ונקבל את ההצעה הטובה ביותר עבור חדרה", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי