כץ לזרים: "מי שרוצה שיישאר, אך אל תבקשו העלאה"

רסמוס סיוסטדט
רסמוס סיוסטדט | דני מרון

בעלי הפועל חיפה הבעלים הבהיר כי האפשרות לפתוח את חוזי השחקנים כלל לא על הפרק, תמאש צפוי להמשיך למרות התנהגותו: "ממתינים עם ההחלטה, רוצים שרעשי הרקע סביב השחקן יירדו"

(גודל טקסט)

בעלי הפועל חפה הפועל חיפה יואב כץ והמאמן חיים סילבס החלו בתהליך הבנייה המיידי של הקבוצה וכבר בתחילת השבוע ביצעו רכש ראשון בדמותו של הבלם בן והבה, שחתם לשנתיים. במועדון רוצים להתרענן בעוד מספר עמדות כאשר שמותיהם של רועי גורדנה, מיקי סירושטיין, פיראס מוגרבי ומוחמד גאדיר כבר עלו, אך בשלב זה לא הגיעו השיחות לסיכום מול אף אחד מהרשימה הנ"ל.

במקביל במועדון רוצים להתחזק בעמדות הזרים כאשר עתידם של ריקי מיטרבסקי, ראדו גינסארי ורסמוס סיוסטדט לא ברור. כץ עצמו שוחח עם השלושה והבהיר להם כי יוכלו להישאר בקבוצה רק בשכר דומה לעונה האחרונה. "כל מי שחושב שהוא יבקש העלאה, מוזמן לעזוב" אמר כץ. מי שעתידו לא ברור בקבוצה הוא הבלם גבריאל תאמאש. האחרון חתם על עסקת טיעון ואף התחיל את עבודות השירות בבית חולים רמב"ם, אך העובדה שהבלם הרומני מחזיק בחוזה לעונה נוספת לא מבטיחה את הישארותו, בוודאי אחרי שגם השתכר במסיבת יום העצמאות.

כץ חושב בימים אלה מחדש על האפשרות להשאיר את תמאש בקבוצה ואף אמר בנושא: "החלטנו להמתין עם ההחלטה. אנחנו רוצים להוריד את רעשי הרקע סביב השחקן ולאפשר לחזור לדרך הנכונה בצורה שקטה". במועדון מעריכים שכץ ישאיר את הבלם, שמוערך עד מאוד ולמעשה רק בחודשיים האחרונים פגע קשות במעמדו.


תמאש. נראה שהוא יישאר למרות הכל (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי