במכבי ת"א מאמינים שעטר יחתום: "זכה להצעה מכובדת"

עטר
עטר | אריאל שלום

בסביבת המועדון משוכנעים שהחלוץ ימשיך בחוזה חדש: "הוא יודע שמכבדים ואוהבים אותו פה". ראיקוביץ' עדיין ממתין להצעות, מיכה הפצוע עלול להחמיץ גם את משחקי הנבחרת ביוני

(גודל טקסט)

שני משחקים גדולים מצפים למכבי תל אביב בסיום העונה, ביום ראשון בסמי עופר נגד מכבי חיפה ולאחר מכן במסגרת מחזור האחרון הצהובים יתארחו ב"טרנר" אצל הפועל באר שבע, אבל אחרי שהאליפות הובטחה כבר לפני כחודשיים וההפסד הראשון בליגה הגיע מולל בני יהודה, הקבוצה עם הפנים למוקדמות ליגת האלופות בעוד קצת יותר מחודשיים.

עם זאת, במכבי תל אביב מזכירים בימים האחרונים לשחקנים את הניצחון בטרנר בעונה שעברה על הפועל ב"ש, אותו יש מי שמגדירים במועדון כמשחק שנתן את האמונה שאפשר להשיב את האליפות לקריית שלום אחרי שלוש עונות רצופות. הקבוצה תמשיך להיאלץ להסתדר ללא רבים משחקניה, כשמעבר לאייל גולסה ואורוש ניקוליץ' שמושבתים מזה תקופה ארוכה גם הפעם ייעדרו דור מיכה, ארון שוינפלד, רוסלן ברסקי, אלירן עטר ועומר אצילי ולא מן הנמנע ששחקנים מקבוצת הנוער ייזכו להיכלל בסגל בשני המשחקים הבאים. באשר למיכה, הוא עלול גם להחמיץ את משחקי נבחרת ישראל נגד לטביה ופולין בעקבות הפציעה.

בנושא אלירן עטר שעדיין לא השיב על ההצעה שקיבל לחתום על חוזה חדש לשנתיים תמורת 250 אלף יורו לעונה לא כולל מענקים שונים, אמר גורם בסביבת המועדון: "כולם במכבי תל אביב מאמינים שעטר יחתום על ההצעה החדשה והמאוד מכובדת שקיבל. הוא יודע שמכבי תל אביב מכבדת ואוהבת אותו".

בניגוד לעטר, השוער פרדראג ראיקוביץ' עדיין מחכה להצעות מחו"ל שיאפשרו לו להתקדם אחרי ארבע שנים בקבוצה. "מוזכרות כבר 10 קבוצות באירופה אשר מעוניינות או עוקבות אחרי ראיקוביץ'. כשתגיע הצעה מעשית ראשונה, הדברים יהיו יותר ברורים", אמרו.


ראיקוביץ'. יש עניין רב, אבל לא הגיעו הצעות בשלב זה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי