הפועל ת"א תנסה להשתחרר מחוזהו של ינקו, שקלים עזב

אריק ינקו
אריק ינקו | דני מרון

השוער ששיחק 90 דקות בלבד בליגה הוא אחד המשתכרים הבכירים במועדון והאדומים ינסו למצוא את הדרך שתוביל לפרידה. המגן סיים את חוזהו, עידן כהן ייצא לארה"ב וההערכה שיחתום בלוס אנג'לס

(גודל טקסט)

ניסו אביטן הוצג אתמול (חמישי) רשמית כמאמן הפועל תל אביב וביום ראשון יתחיל בסבב פגישות עבודה ראשונות מול ראשי המועדון ואנשי הצוות הקיימים, במטרה לקדם את תכניותיו ולגבש את האנשים שיעבדו סביבו בעונה הבאה – ביניהם גם דן רומן שאמור להמשיך כעוזר מאמן. בנוגע לתביעה הכספית שאמורה להגיש הפועל חדרה בנושא ניסו אביטן, הבהירו במועדון כי הנושא יטופל על ידי פרקליטי המועדון בראשות משה בן דת, אם וכאשר תתקבל תביעה שכזו.

אחרי שהקשר הברזילאי קאיו עזב את אתמול ישראל וחזר לברזיל, במה שכנראה סיים את הסיכוי שיישאר לאחר שהצדדים לא הגיעו להבנות במו"מ, גם המגן עמירן שקלים סיים את חוזהו ולא ישוב ללבוש את המדים האדומים.

מי שעתידו לוט בערפל הוא אריק ינקו, השוער שבימים אלה שוהה בירח דבש בארצות הברית עם רעייתו ורק לאחר שובו ארצה תיערך פגישה עם המאמן ניסו אביטן וראשי הקבוצה בניסיון למצוא מתווה שיאפשר לו לעזוב, מפני שחוזהו של ינקו, שיסתיים בקיץ 2020, מוערך בכ-140 אלף דולר לעונה ובמתחם חודורוב ישמחו להיפטר מתשלום זה. בהמשך ישיר לכך, בימים הקרובים תמומש רשמית האופציה על השוער רובי לבקוביץ' שאמור לחתום על חוזה לשנתיים, אחרי שתפס את מקומו של ינקו ששיחק רק במחזור הראשון נגד חדרה.


ינקו. חוזהו כבד על ראשי האדומים (מאור אלקסלסי)

המגן הימני עידן כהן מתוכנן להמריא בשבוע הבא לעשרה ימי מבחנים בקבוצת לוס אנג'לס מהליגה האמריקאית ובהפועל תל אביב מאמינים כי כהן יחתום בשורותיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי