שחקני בני סכנין עדיין לא קיבלו את שכרם על חודש אפריל

שחקני סכנין
שחקני סכנין | עומרי שטיין

גם אחרי שירידת הליגה הפכה לרשמית והעונה הסתיימה, במועדון מתלוננים על על עיכוב במשכורות החודש שעבר, במועדון מבטיחים שהנושא יטופל במהרה. רק אחרי סיום הרמדאן יחלו ההכנות לעונה הבאה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי שבני סכנין נפרדה רשמית מליגת העל בשבוע שעבר, עתיד המועדון לוט בערפל. לאחרונה אומנם ציינו ראשי הקבוצה מוחמד אבו יונס וחאלד דוכי כי הם אינם מתכוונים לעזוב, אבל כן הוסיפו כי בשביל לבנות קבוצה ראויה לעונה הבאה יצטרכו משקיעים נוספים או כספי תמיכה מהעירייה.

השחקנים ואנשי המועדון טרם קיבלו הודעה על עתידם וביניהם נמצא גם המאמן אלדד שביט, אשר מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה. גורמים במועדון ציינו כי התאוצה בהכנות לעונה הבאה תתחיל אחרי סיום חודש הרמדאן, אבל בינתיים, בקרב השחקנים ממתינים בעיקר לסגירת החובות מהעונה האחרונה – נודע כי טרם שולמה להם משכורת חודש אפריל. חלק מהשחקנים פנו להנהלה ושם הבהירו כי המשכורת תשולם במהלך השבוע הקרוב.

בנושא אחר, במועדון מבינים כי יצטרכו להיפרד ממספר שחקנים בכירים ובראשם פיראס מוגרבי, מוחמד גאדיר, סארי פלאח וכל השחקנים הזרים. כפי שפרסמנו לראשונה, הפועל חיפה כבר פנתה לסכנין בנושא מוגרבי, שעבור מכירתו דורשים 600 אלף שקלים, וגם גאדיר נמצא ברשימות של הקבוצה מהכרמל. עתידו של השוער מחמוד קנדיל לא ברור וייתכן שהוא יעזוב לאור הצעות מקבוצות ליגת העל וכן ממספר קבוצות בלאומית.


אבו יונס. גם אחרי סיום העונה לא שקט (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי