הפועל ב"ש המועמדת המובילה לצרף את עדן שמיר

עדן שמיר
עדן שמיר | מאור אלקסלסי

לספורט1 נודע שקבוצתו של בכר מעוניינת מאוד בקפטן קריית שמונה, שמחזיק בסעיף שחרור על סך 800 אלף יורו ולא צפוי להישאר. מועדונים משווייץ ומבלגיה עוקבים, גם מכבי חיפה ובית"ר ירושלים עשויות להיכנס לתמונה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע היא המועמדת המובילה לצרף את קשר עירוני קריית שמונה, עדן שמיר, כך נודע היום (ראשון) לספורט1. אחרי שהקבוצה נשארה בליגת העל במחזור הסיום, הקפטן של איזי שרצקי לא מתכוון להישאר גם בעונה הבאה בקריית שמונה ומכוון להתקדם לאחת מקבוצות הצמרת בליגת העל בתום שש שנים בקבוצה הבוגרת של ק"ש, כשגם מעבר לחו"ל בהחלט אפשרי.

גורמים המעורים בפרטים מספרים כי הפועל באר שבע היא המועמדת המובילה לצרף את שמיר בעונה הבאה, אולם סעיף השחרור שלו על סך 800 אלף יורו עשוי להוות מכשול. עם זאת, כפי שפרסמנו לראשונה, גם מכבי חיפה ובית"ר ירושלים עוקבות מקרוב אחר שמיר ובחודש שעבר פרסמנו גם שמכבי תל אביב שלחה את אנשיה לצפות בו ולא מן הנמנע כי תיכנס למירוץ, בוודאי אחרי שדן ביטון נחת בבולגריה כדי להתרשם מלודוגורץ לקראת חתימה. בנוסף לחיזורי קבוצות הצמרת בישראל, נודע גם כי שמיר זוכה לאחרונה להתעניינות משתי קבוצות באירופה, אחת מבלגיה והשנייה משווייץ.

שמיר, שעבר לקריית שמונה מהפועל חיפה בגיל 17 והיה שותף לזכייה של הקבוצה בגביע המדינה ב-2014, עונת הבכורה שלו בבוגרים, היה מהשחקנים הבולטים של קריית שמונה בשנים האחרונות ואת העונה האחרונה סיים עם חמישה שערי ליגה ושער אחד בגביע בניצחון על מגדל הענק. לטענת מקורביו, הוא לא מתכוון להמשיך שנה נוספת במועדון ומקווה כעת שסעיף השחרור שלו יופעל, כשגם העובדה שחוזהו מסתיים בקיץ 2020 עשויה לפעול לטובתו.


מליקסון מול שמיר. בעונה הבאה ישתפו פעולה? (דני מרון)

במועדון מנצלים את הגעת אתלטיקו מדריד לישראל לרגל המשחק נגד בית"ר ירושלים גם לטובת שיתוף הפעולה של הקולצ'ונרוס עם אקדמיית הנוער. ביום שלישי בבוקר יגיעו לביקור במתחם דייגו סימאונה, קוקה, סאול ותומאס ויערכו אימון עם ילדי האקדמיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי