דגו יאמן בעונה הבאה את קריית שמונה: "רצון גדול להצליח"

מסאי דגו
מסאי דגו | דני מרון

המאמן שהשאיר את הפועל פ"ת נפגש עם איזי שרצקי וחתם רשמית על חוזה לשנה: "מגיע בלב שלם ועם רצון גדול להצליח ומודה לאיזי שנותן לי את האמון". תהיה זו קדנציה שנייה שלו בליגת העל

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: מסאי דגו, שהצליח להשאיר את הפועל פתח תקווה בליגה הלאומית ונפרד מהקבוצה ביום שישי האחרון, חתם היום (ראשון) על חוזה לעונה הבאה בעירוני קרית שמונה.

דגו נפגש היום עם יושב ראש המועדון איזי שרצקי, שלמעשה כבר לפני שבועיים חשף כי סיכם עם דגו על הצטרפותו בעונה הבאה, והשניים חתמו על כך רשמית. דגו אמר לאתר הרשמי של המועדון: "שמח להצטרף למועדון הכדורגל עירוני קריית שמונה. מגיע בלב שלם ועם רצון גדול להצליח ומודה לאיזי שנותן לי את האמון להצעיד את המועדון הזה למקום לו הוא ראוי".

כזכור, מסאי דגו בן ה-33 אימן בעבר את הפועל אשקלון כשהייתה בליגת העל, אבל פרט לכך היה עם הפועל כפר סבא בליגה הלאומית ובעונה האחרונה כאמור בהפועל פתח תקווה, ששרדה בליגה הלאומית למרות מינוס 11 נקודות.


דגו. קדנציה שנייה בליגת העל, הפעם בק"ש (לירון מולדובן)

בשעות הערב הודיעה קריית שמונה על הרכש הראשון של דגו: אמיר בן שמעון, מגן שמאלי בן 25 ששיחק בעונה החולפת בהפועל קטמון. בן שמעון חתם לעונה אחת עם אופציה להארכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי