"ת"א, אנחנו חוזרים": בלומפילד צפוי להיחנך בפתיחת העונה

בלומפילד העתידי
בלומפילד העתידי | צילום הדמיה באדיבות מנספלד קהת אדריכלים

ברחבי העיר הופצה מדבקה שבשם מכבי תל אביב מבשרת על חזרת הקבוצה לביתה בפתיחת העונה הבאה ובמועדון אמרו: "ההכנות לחזור החלו, זו רק הסנונית הראשונה". מאוחר יותר גם הפועל ת"א הודיעה: "חוזרים הביתה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
"הכנות החזרה לאצטדיון בלומפילד החלו, זו רק הסנונית הראשונה": זה מה שאמרו היום במכבי תל אביב, בתגובה למדבקה שהופצה ברחובות תל אביב ולפיה בעונת 2019/20 האצטדיון יהיה ערוך ומוכן לאירוח אחרי שיפוצים שארכו כשלוש שנים, מאז נסגר בסיום עונת 2015/16. העונה הבאה  בליגת העל תיפתח ב-24.8, שזהו גם תאריך היעד לחניכת המגרש.


בעיריית תל אביב במשך חודשים חזרו ואמרו שהאצטדיון יהיה מוכן בזמן לפתיחת ליגת העל בעונה הבאה, על אף שבמכבי תל אביב, בני יהודה תל אביב וגם בהפועל תל אביב היו גורמים שהעריכו כי חזרתם לאצטדיון תתאפשר לא לפני ספטמבר במקרה הטוב, אלא שמסתמן כי חזרתן של שלוש הקבוצות תיערך כמתוכנן.


מכבי תל אביב, יש לציין, אמורה לפתוח את משחקיה במוקדמות ליגת האלופות באצטדיון בנתניה וגם בני יהודה ככל הנראה לא תוכל לארח את משחקי מוקדמות הליגה האירופית בבלומפילד, כך שנראה כי גם משחקי גביע הטוטו של הפועל ת"א, בני יהודה ומכבי ת"א ייערכו באצטדיונים בפתח תקווה ובנתניה.


מאוחר יותר גם היריבה העירונית, הפועל תל אביב, אישרה את חזרתה לאצטדיון המשופץ. "אחרי שלוש שנים מחוץ לביתנו ההיסטורי, הפועל סוף סוף חוזרת לבלומפילד עם הזיכרונות, המשפחה ובכל הכוח. מחכה כבר שעות…", נכתב בהודעה הרשמית שפרסם המועדון האדום.





השיפוץ עתיד להסתיים בחודשיים וחצי הקרובים (דני מרון)



בעוד שלושה חודשים זה אמור לקרות. בלומפילד החדש (הדמיה באדיבות מנספלד קהת אדריכלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי