בנתניה החליטו לא להקצות כרטיסים נוספים לאוהדי מכבי חיפה

אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה | דני מרון

במועדון רוצים לשמור על אווירה ביתית במשחק הקריטי (שבת ב-20:00) וינסו למנוע את כניסתו של הקהל הירוק ליציעים שלהם: "חבל אם נסיים את העונה הזו בלי כלום". בצ'יראי, אולסק ופיניש ייעדרו

(גודל טקסט)

לאחר הפסד הליגה לבני יהודה, מכבי נתניה ערכה אתמול (שני) אימון שחרור ותחל בהקדם בהכנות לקראת המשחק החשוב ביום שבת (20:00) מול מכבי חיפה כאשר ניצחון יבטיח לקבוצה מעיר היהלומים מקום באירופה בעונה הבאה.

במועדון מודעים לעובדה כי אוהדי מכבי חיפה צפויים לרכוש את כל ה-1,300 הכרטיסים שיוקצו להם ועל-כן החליטו שמלבד היציע הדרום מערבי, ליריבתם לא יוקצה יציע נוסף. אוהדי נתניה יישבו ביציע המזרחי ובמידת הצורך גם ביציע הצפון מערבי העליון או התחתון וגם אם לא, הוא יהפוך לסטרילי. בכל אופן, בנתניה החליטו כי כל רוכשי הכרטיסים ייאלצו להזדהות באמצעות מנוי או רכישה קודמת.

"אמנם אנחנו לא בתקופה טובה, אבל מדובר במשחק אחד", אמרו במועדון לקראת ההתמודדות. "נהיה חייבים להתחבר מחדש כי זה יהיה חבל אם נצא בלי כלום מהעונה הזו".

גיא מלמד ועלי מוחמד ישובו מעונש הרחקה בגין צהובים וצפויים לפתוח במשחק המכריע נגד מכבי חיפה, כאשר סתיו פיניש, ניקו אולסק ופאטוס בצ'יראי ייעדרו עקב אותה סיבה. אם נתניה תעפיל בסופו של דבר לאירופה, במועדון החליטו שאימוני הקבוצה ייפתחו ב-18.6, כשלושה שבועות לפני המשחק הראשון בו תשחק הקבוצה אם וכאשר.


ייעדר מול מכבי חיפה. בצ'יראי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי