דגו: "תמיד האמנתי שאם אעבוד קשה, בסוף אגיע לקריית שמונה"

מסאי דגו
מסאי דגו | דני מרון

המאמן החדש בראיון ל-103FM: "רציתי להגיע לפה זמן רב, מאמין באיזי בלב שלם". סיכוייו להצליח: "הכול עניין של בחירת שחקנים"

(גודל טקסט)

אחרי עונה מוצלחת בהפועל פתח תקווה והישארות בליגה הלאומית למרות מינוס 11 נקודות, מסאי דגו מונה למאמן קריית שמונה אותה הוא ידריך בעונה הבאה בליגת העל. בראיון לתוכנית הספורט של 103FM הוא מדבר על הציפיות, העבודה הצפויה עם איזי והמעבר.

הציפיות: "אני בדיוק מה איזי מצפה ממני, הבנאדם משקיע המון כסף בשביל שתהיה לו קבוצה להתגאות בה. בשנים האחרונות זה פחות הלך. הדבר היחיד שהוא אמר לי זה שהוא רוצה את לראות את הקבוצה כמו בשנים היפות שם שהוא היה נהנה לראות אותה משחקת. אני אעבוד קשה בשביל להחזיר לו את הגאווה בקבוצה".

התערבות מקצועית של הבעלים: "הייתה לי שיחה עם איזי ואני מאמין בו בלב שלם. הוא אמר לי ששחקנים שלא ארצה לא יהיו פה וגם את הזרים אני אבחר. בכל מקום שאימנתי אני תמיד הייתי איש של שיתוף פעולה, מלבד המקרה בכפר סבא".

המעבר מהפועל פתח תקווה לקריית שמונה: "לא הייתי לוקח את ההצעה הזו אם לא הייתי יודע עם מי אני הולך לעבוד ולאן אני הולך. אני רואה מה הולך בכל הכדורגל הישראלי, לא רק בקריית שמונה. בסופו של דבר אני מאמין רק בדבר אחד, אם הקבוצה תצליח הבעלים יהיה רגוע והכל יהיה בסדר. אם לא ילך לקבוצה כמו שלא הולך לקריית שמונה בשנים האחרונות, אז כל בעל בית יעשה בעיות. אני מגיע רגוע ומאוד מאמין בעצמי, באיזי ובמערכת".


"אני מגיע רגוע ומאוד מאמין בעצמי, באיזי ובמערכת" (לירון מולדובן)

"רציתי להגיע לק"ש כבר הרבה מאוד זמן, אבל לא דחפתי לזה. תמיד האמנתי שאם אני אעבוד קשה בקבוצות אחרות זה בסוף יגיע. לגבי העניין שאני יוצא העדה האתיופית, אני רואה בזה גאווה, ההורים שלי תמיד שמחים לראות שאני מעניק להם אושר. אחרי שברוך (אחיו) הגיע לרמות הגבוהות ביותר, היום הם רואים אותי בצד השני כמאמן, והחלום שלי הוא לפתוח דלתות אחרות בקבוצות אחרות לחבר'ה מהעדה שלנו. אני מקבל המון הודעות מאנשים מהעדה שלי שמאמנים מחלקות נוער באשדוד באשקלון ובבאר שבע, שזה מחזק מאוד ונותן להם השראה וביטחון. אני מבחינתי יעשה את הכול כדי שיהיה פה דו קיום אמיתי מכל הבחינות. ערבים, יהודים, אתיופים, הכול מהכול. אני ישראלי ב-100%, עשיתי צבא, שיחקתי בכל הנבחרות הצעירות אני פחות אוהב שמתעסקים בזה".

האם הוא מסוגל לשחזר את ההצלחה: "אני לא יודע משהו אחר. אם הכול ילך כמו שצריך אני מאמין שיהיה בסדר. אבל כמו שאמרתי, בכל קבוצה בכדורגל הישראלי, אם לא יהיו תוצאות לא טובות, כמובן שהדיבורים והבעיות יתחילו. לא חששתי לקחת את ההצעה הזו. אני מאוד שמח שאיזי נותן בי את האמון, דיברנו וכל אחד העביר את התכניות שלו והציפיות שלו כלפי הקבוצה והעונה ואיך הדרך אמורה להיראות. אני מבחינתי בא לעבוד קשה".

גודל האתגר: "אני חושב שאני כן מוכן, אני מקווה שאצליח להוכיח את זה. אני שמח מאוד שנותנים לי את האמון, אם יתנו לי את השחקנים שאני רוצה בהתאם לתקציב של המועדון, אני בטוח שנצליח לבנות קבוצה חזקה. אני לא אוהב שמדברים על פלייאוף תחתון או פלייאוף עליון, בסופו של דבר זו תהיה קבוצה שהיא הכי מגובשת הכי מאוחדת, וככה אני מאמין בכדורגל. אני מאמין שזה מה שיביא להצלחה, רואים את זה השנה עם חדרה ובני יהודה".

"אמרתי לאיזי שבכדורגל הישראלי זה כבר לא עניין של תקציב. הכול עניין של בחירת שחקנים ואישיות של שחקנים. בזה אני מאוד מאמין ועם זה אני אלך בכול מחיר. כשאני רואה את זה קורה בכל הקבוצות המצליחות בכדורגל הישראלי, גם אם יהיה לך 50 או 100 מיליון שקל, בסופו של דבר אם תביא את השחקנים הלא נכונים אתה לא תצליח".


איזי שרצקי. "בכדורגל הישראלי זה כבר לא עניין של תקציב" (מאור אלקסלסי)

על כך שלקבוצה אין בסיס אוהדים: "כששיחקתי באשדוד לפני המון שנים ובאנו לשחק בקריית שמונה הרגשנו שם אווירה ביתית, לא אומר שזה כמו הפועל פתח תקווה או המושבה, אבל אני מאמין שאם תהיה קבוצה טובה אנחנו יכולים להחזיר את הזהות לקבוצה, וזאת הכוונה שלי. להחזיר את הקהילה ואת החיבור בין הקהל למועדון וכמובן שאם הקבוצה תהיה טובה האוהדים יחזרו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי