צפו: סימאונה וכוכבי אתלטיקו מדריד ביקרו באצטדיון טרנר

אלונה ברקת, תומאס פארטיי, סאול, קוקה
אלונה ברקת, תומאס פארטיי, סאול, קוקה | לירון מולדובן

המאמן הגיע עם קוקה, סאול ופארטיי לצפות באימון של ילדי הפועל באר שבע - זאת כחלק משיתוף הפעולה בין המועדונים. אלונה ברקת: "מקווה שהילדים יצמחו להיות אנשים טובים ושחקנים מצוינים"

(גודל טקסט)

כ-24 שנים לאחר שיוהאן קרוייף ואיבן דה לה פניה דרכו על הדשא בבירת הנגב בשירותה של ברצלונה, הבוקר (שלישי* הגיע תורם של דייגו סימאונה וקוקה להצית את הדמיון הבאר שבעי. המאמן האגדי והכוכב של אתלטיקו מדריד הגיעו לטרנר יחד עם סאול ותומס פארטיי וערכו אימון לדוגמה עבור שחקני האקדמיה שפעילותה היא פרי שיתוף פעולה בין מועדון הפאר הספרדי והפועל באר שבע.


סימאונה, רגוע שלא כהרגלו, פיזר חיוכים ופעל בהתאם לפרוטוקול. קוקה סיפר שהמאמנים הספרדים העובדים בנגב אימנו אותו בילדותו, ואלונה ברקת קרנה מאושר. אחרי תקופה ארוכה של עצבות ועגמומיות הופיעו חיוכים על פניה של נשיאת המועדון הבאר שבעי. למשך כשעתיים אפשר היה לזהות ששוב ניצת בעיניה הניצוץ.


ברקת קיבלה מגן הוקרה מהאורחים, ואמרה לתקשורת: "השחקנים של אתלטיקו הם ההוכחה לאקדמיה המופלאה שנבנתה שם. החלום שלי שהילדים שלנו יגדלו ויצמחו לאותן רמות. תודתי לעידן עופר שהאמין בנו ונתן לנו ללמוד מהמועדון הענק הזה. אני מקווה שתלמידי האקדמיה שלנו יצמחו להיות אנשים טובים ושחקנים טובים. מדינת ישראל עוטפת את שחקני אתלטיקו באהבה, הלוואי שיגיעו לכאן גם בעתיד. יש פה צימאון לקבוצות איכותיות".


צילום: לירון מולדובן












מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי