פרדראג ראיקוביץ' עזב את ישראל, לא ישחק נגד הפועל באר שבע

פרדראג ראיקוביץ' ואשתו אנה
פרדראג ראיקוביץ' ואשתו אנה | אלבום פרטי

שוער מכבי תל אביב לא ישתתף במשחק סיום העונה בטרנר (שבת ב-20:00, ספורט4) והוא צפוי לקבל בקרוב החלטה לגבי הקבוצה בה הוא מעדיף לחתום, כאשר בקריית שלום הבינו שהסרבי לא ימשיך בעונה הבאה

(גודל טקסט)

פרדראג ראיקוביץ' עזב הבוקר (שלישי) את ישראל ונחת עם אשתו אנה בסרביה ולספורט1 נודע שהוא לא ישוב לארץ למשחק סיום העונה של מכבי תל אביב נגד הפועל באר שבע (שבת ב-20:00, שידור ישיר בספורט4), כאשר הניצחון 0:3 על מכבי נתניה אמור להיות האחרון שלו במדים הצהובים.

לא מן הנמנע שהפעם הבאה בה ראיקוביץ' ישוב לישראל תהיה על מנת להיפרד מחבריו לקבוצה בארבע השנים האחרונות, כאשר השוער צפוי לעזוב את מכבי תל אביב שנה לפני תום חוזהו והוא אמור להחליט בתקופה הקרובה באיזה מהמועדונים שרוצים אותו הוא מעדיף לחתום.

במכבי תל אביב כבר הבינו שראיקוביץ' לא ימשיך ואישרו לשוער לעזוב את ישראל לפני סיום העונה כאשר מי שאמור להחליפו הוא השוער היווני אנדראס יאניוטיס מאולימפיאקוס, שיגיע ללא תמורה וכבר סגר עקרונית על הצטרפותו לאלופת ישראל והוא ככל הנראה יחתום על חוזה ארוך טווח.

מונאקו, סביליה, ראן, בורדו, אודינזה ובולוניה הוזכרו לאחרונה כמועמדות לצרף את ראיקוביץ' בן ה-23, אולם הקבוצה מהנסיכות – כך לפחות על פי הדיווחים בצרפת – היא הרצינית ביותר לאחר שהבטיחה בסוף השבוע האחרון באופן מעשי את הישארותה בליגה הבכירה.


העונה שלו הסתיימה. פרדראג ראיקוביץ' בנתב"ג (אלבום פרטי)

ממתינים לציוד האישי בסרביה. פרדראג ואשתו (אלבום פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי