נציג של מכבי חיפה נפגש עם טאלב טאווטחה

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | ערן לוף

הירוקים נועדו עם השחקן ששוחרר מפרנקפורט ומאוד רוצים לצרף את המגן, שמחזיק גם בהצעות מהליגה השנייה בספרד. הקבוצה של בלבול נערכת לקראת המשחק נגד נתניה במחזור הסיום וצפויה להמשיך עם שלושה בלמים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הצהירה לאחרונה שכל ההחלטות לקראת העונה הבאה יתקבלו במועדון רק לאחר מחזור הסיום מול מכבי נתניה ביום שבת, כדי לאפשר לקבוצה להתכונן היטב למשחק. מעבר לכך, בכרמל יודעים שיהיה שינוי מהותי בקבוצה שתיבנה במידה וחיפה תשיג את הכרטיס לאירופה. אולם, בכל מקרה, ישנם שחקנים שרצויים אצל הירוקים ואחד מהם הוא המגן השמאלי טאלב טאווטחה.

האחרון שוחרר בתחילת השבוע מפרנקפורט, לאחר שלוש עונות בהן רשם 37 משחקים בלבד, ואומנם מחפש אופציה אחרת באירופה כאשר זוכה למספר הצעות מהליגה השנייה בספרד, אבל לאחרונה גם נציג מכבי חיפה נפגש עם השחקן בכדי לנסות ולשכנע אותו לחזור לישראל. גורמים בחיפה ציינו כי מדובר בשיחה ראשונית אך במידה וטוואטחה ייראה נכונות אז הירוקים יציעו הצעה נוספת בנושא. אגב, המגן עצמו נמצא בימים האלה בישראל. טאווטחה, כזכור, שיחק במכבי חיפה בין השנים 2009 ו-2016 וזכה איתה באליפות ובגביע.

בינתיים, בחיפה ממשיכים להתכונן למשחק נגד מכבי נתניה בשבת בידיעה שכל תוצאה פרט להפסד תביא לה את הכרטיס הנכסף. המאמן מרקו בלבול צפוי להמשיך בשיטת שלושת הבלמים , תקווה שעאיד חבשי, שנפצע מול מכבי תל אביב, יהיה כשיר למשחק הקרוב. במידה וחבשי לא יהיה כשיר אז לא מן הנמנע כי רמי גרשון יחזור להרכב, כשקיימת גם אפשרות נוספת לפינה נטע לביא יוסט לעמדת הבלם כפי שקרה במחצית השנייה במחזור האחרון. 


טאלב טאווטחה. יחזור לארץ? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי