בלבול: "משחק ממנו אין דרך חזרה אם אנו רוצים לשחק באירופה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה שוחח לקראת המשחק בשבת נגד מכבי נתניה, בסיומו נדע מי מהן תשתתף במוקדמות הליגה האירופית: "המשחקים הקודמים נגדם היו אינטנסיביים". רוקאביצה פצוע ובספק, שועה צפוי לפתוח

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה (20:30), שיהיה קרב ישיר על הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה. הירוקים צפויים להגיע למשחק בהרכב חסר, ללא השוער גיא חיימוב שנפצע במחזור האחרון מול מכבי תל אביב בכתפו ואתמול נפצע גם החלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה, שנראה כי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ורק היום יתברר אם מדובר בפציעה שתשבית אותו ממשחק סיום העונה.

לעומת זאת, הבלם עאיד חבשי כשיר וצפוי לפתוח במרכז ההגנה לצדם של עופרי ארד ואטיין ריינן ונראה כי גם ירדן שועה צפוי לחזור לחוד ההתקפה, ככל הנראה על חשבונו של רוקאביצה. החלוץ השני שון וייסמן התחתן אתמול לבחירת לבו וצפוי לפתוח לצדו של שועה, גם בשל העובדה שמוחמד עוואד הורחק על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות היריקה שלו לעבר יהב גורפינקל מהפועל חדרה.

לקראת המשחק אמר המאמן מרקו בלבול: "אנו מגיעים למשחק שהכל תלוי בנו. זה משחק אחרון ואין דרך חזרה לאחריו. נבוא לשחק את המשחק עם הסגנון שלנו במטרה לנצח. זה משחק של עונה, משחק על הכרטיס לאירופה ומכבי חיפה רוצה להיות שם. מצפה לנו משחק קשה בחוץ, מול יריבה חזקה. כל משחק הוא חשוב, קל וחומר בתקופה הזו שמדובר במשחק האחרון בפלייאוף. תחילה עמדנו במטרה להגיע לפלייאוף ועכשיו מתעסקים במטרה שלנו להגיע לאירופה. אנחנו פוגשים קבוצה שעושה מבחינתה עונה טובה עם גמר גביע ופלייאוף עליון שרוצה גם היא את הכרטיס לאירופה. זה משחק נגד קבוצה מאומנת, טקטית, ומוכשרת. המשחקים הקודמים נגדם היו אינטנסיביים".

לקראת העונה הבאה, במועדון טרם קיבלו החלטה סופית לגבי גובה התקציב. בכרמל ציינו כי ההחלטה הסופית תתקבל בשבוע הבא וזה יקרה בהתאם למיקום בו תסיים הקבוצה את העונה, שכמובן שהכרטיס לאירופה הוא שמשנה. לאחרונה נפגשו ראשי המועדון ביחד עם הבעלים יעקב שחר למספר פגישות בנושא ובמועדון אמרו על כך: "כל מי שמכיר את שחר יודע שהוא יבנה תקציב ראוי, שיהיה בין הגבוהים בליגה ללא קשר לאירופה. המטרה של מכבי חיפה לחזור ולהיות משמעותית במאבק האליפות".

שועה ושחר. החלוץ ישוב להרכב, הבעלים יקבע את התקציב בשבוע הבא (מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי