צפו בתקציר: חדרה סגרה עונה עם 1:2 על בני יהודה בדקה ה-94

שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים | עדי אבישי

דור ז'אן העלה את הכתומים ליתרון מוקדם, אילון אלמוג איזן ולוסיו מרניאו השלים מהפך עמוק בתוספת הזמן, במה שהמתיק מעט את סיום העונה של קבוצתו. טקס הוקרה לפדרו גלבאן נערך לפני המשחק

(גודל טקסט)

הפועל חדרה גברה הערב (שבת) 1:2 על בני יהודה באצטדיון המושבה, במשחק שהתקיים לפרוטוקול בלבד לאחר ששתי הקבוצות נותרו מחוץ למירוץ על הכרטיסים לאירופה. הקבוצה ששבה העונה לליגה הראשונה המתיקה במעט את סיום שנת החזרה שלה, אותה היא יכולה לסכם במבט חיובי, לאחר שנמנעה ממאבק נגד הירידה והגיעה לחצי גמר גביע המדינה. קבוצתו של יוסי אבוקסיס רשמה הפסד לא אופייני אך סגרה עוד עונה נהדרת, שכללה זכייה שנייה בגביע המדינה בשלוש השנים האחרונות.

לפני שריקת הפתיחה נערך באצטדיון טקס ובו בני יהודה הודתה לפדרו גלבאן על השנים שלו במועדון, כשהעניקה לו חולצה ממוסגרת בנוכחות בני משפחתו. דור ז'אן העלה את הכתומים ליתרון בדקה השביעית עם שערו השביעי העונה, הודות למסירת עומק מוצלחת של שי מזור. חניכיו של רון קלר הגיעו לשוויון מרגליו של אילון אלמוג, בדקה ה-49. ויטאלי גנון הגביה כדור חופשי, שהגיע לחלוץ בן ה-20 וזה המשיך לרשת. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, לוסיו מרניאו השתלט על ריבאונד וכבש את שער הניצחון של חדרה.

חדרה יכולה להיות מרוצה מכך שניצחה לראשונה העונה את בני יהודה, לאחר שנכנעה לה בשלושת העימותים ביניהן העונה. ההגעה לפלייאוף העליון היא ללא ספק הישג, אך קשה להתעלם מהסיום העגום, שכלל שלושה ניצחונות בלבד בעשרת המשחקים האחרונים.

שערו השביעי של דור ז'אן העונה לא הספיק לבני יהודה (צילום: עדי אבישי)
שערו השביעי של דור ז'אן העונה לא הספיק לבני יהודה (צילום: עדי אבישי)

בקבוצה משכונת התקווה, מעבר לזכייה בגביע אפשר לציין את הפרש השערים השני בטיבו בליגה אחרי זה של מכבי תל אביב, עם 56 שערי זכות לעומת 41 שערי חובה. יוסי אבוקסיס ניצל את המשחק האחרון של העונה כדי לפרגן לעוזריו ונתן לאורי גוטמן (שפגש את הקבוצה אותה ידריך בעונה הבאה) ויעקב אסייג לנהל מחצית משחק כל אחד.

אילון אלמוג חוגג את שער השוויון של חדרה (צילום: עדי אבישי)
אילון אלמוג חוגג את שער השוויון של חדרה (צילום: עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי