בכר: "התפרקנו, הייתה פאניקה, זה מביך – מתנצל בפני האוהדים"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן ב"ש לא הסתיר את אכזבתו אחרי ה-4:0 למכבי ת"א: "הכרטיס לאירופה קצת מנחם, אבל יש הרבה מסקנות מהמשחק הזה לקראת העונה הבאה". על הקהל: "גם אני הייתי שורק בוז". שלוש אוהדים נעצרו

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הובכה הערב (שבת) עם ההפסד הגדול ביותר שלה באצטדיון טרנר, 4:0 מעליב למכבי תל אביב. למרות זאת, האלופה היוצאת סיימה את העונה במקום השלישי, השיגה את הכרטיס לאירופה ועל הדרך גם נפרדה מג'ון אוגו שעזב את המועדון אחרי חמש שנים יפות.

אם לא די בתוצאה, שלושה אוהדי הפועל באר שבע נעצרו בחשד למעורבות באירועים שונים – תקיפת מאבטח, הדלקת אבוקה והתפרצות לכר הדשא. "משטרת ישראל לא תאפשר כל גילוי אלימות בתחומי האצטדיון ומחוצה לו ותפעל להרחקתם ממגרשי הספורט של החשודים במעורבות באירועים אלו", כך נמסר מהמשטרה

ברק בכר המאוכזב סיכם: "זה שיש אירופה זה קצת מנחם, אבל היום היה משחק – אני מתנצל בפני הקהל, זה היה חשוב להם שנופיע כמו קבוצה, לא עשינו את זה. התפרקנו, הייתה פאניקה, יש הרבה מסקנות לקראת העונה הבאה מהמשחק הזה ומהעונה כולה שהייתה קשה מאוד. יש הרבה דברים שנרצה לשנות, ננוח עכשיו ונתחיל מהר מאוד לעבוד.



אוהדי מכבי תל אביב לאחר שרימון עשן אדום הודלק ביציע שלהם, ככל הנראה על ידי אוהד ב"ש (דני מרון)

"אנחנו נמצאים כמה דקות אחרי תבוסה מאוד לא נעימה, אבל יש לי הרבה מסקנות על טעויות שעשיתי ועשינו במהלך העונה הזו. כמו שהיינו שותפים לאליפויות מדהימות ביחד, היינו שותפים כולנו לעונה פחות טובה שהסתיימה בצורה לא נעימה. יש גם הרבה דברים כלליים, לא רק מקצועיים, שצריך לתקן. זה הפסד מביך, אבל צריך להסתכל קדימה".

על שריקות הבוז הצורמות מהקהל: "אם הייתי יושב איתם ביציע, גם אני הייתי שורק בוז על איך שהקבוצה נראתה היום. האוהדים שלנו תמכו בנו ומעל מעבר העונה, גם היום חלק גדול מהם תמך, הם הריעו לג'ון והקהל זה הדבר הכי טוב שיש לנו ונצטרך לפצות אותו במהרה".

מאבק אליפות בעונה הבאה: "צריך לשבת, השבוע זה יקרה, עם ההנהלה והצוות המקצועי ולהסיק את המסקנות. מטרות, לא עכשיו. צריך לחשוב איפה אנחנו מתחזקים. אין קשר לתקציב, אפשר לעשות קבוצה יותר טובה מהשנה בתקציב יותר שפוי. נחשוב על זה בצורה שקולה ונפעל בהתאם".

העונה שעברה עליו: "זו השנה הכי מאתגרת שהייתה לי. אחרי שש שנים מאוד מוצלחות, כולל בקריית שמונה, כלום לא הסתדר מהרגע הראשון של העונה, עדיין סיימנו במקום השלישי. אם היו אומרים לאנשים פה שנזכה בשלוש אליפויות ומקום שלישי בעונה הרביעית – היו חושבים שאנחנו הזויים. עכשיו צריך להתכונן לאירופה".


"אם היו אומרים לאנשים שנזכה בשלוש אליפויות ומקום שלישי בעונה הרביעית – היו חושבים שאנחנו הזויים" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי