פגישה מכרעת עם עטר, במכבי השלימו עם עזיבתו של פרץ

עטר
עטר | אריאל שלום

במועדון ינסו למצוא נוסחה שתשאיר את החלוץ שמסיים את חוזהו, כשכרגע ההצעה הנוכחית לא מקובלת עליו. דסה יקבל הצעה לחוזה לארבע שנים. הצהובים מבינים שיהיה קשה להשאיר את הקשר. איביץ': "כדורגל זה ביזנס"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חגגה אתמול את סיום העונה עם ניצחון ענק 0:4 בטרנר על הפועל באר שבע נגד האלופה היוצאת בשלוש העונות האחרונות במה שביטא את יחסי הכוחות בין הקבוצות העונה. רוב שחקני הקבוצה, למעט המוזמנים לסגל נבחרת ישראל שימריאו בחמישי למחנה האימונים בגרמניה לקראת משחקי מוקדמות היורו נגד לטביה ופולין, יצאו היום לחופשה יחד עם המאמן המקצועי ולדימיר איביץ כדי לשוב כבר בעוד שלושה שבועות לפתיחת האימונים לקראת משחקי מוקדמות ליגת האלופות.

השחקנים חגגו בחדר ההלבשה זמן רב לאחר סיום המשחק וגם עם אוהדי הקבוצה שעשו את הדרך עד לבאר שבע. בהמשך הבהירו השחקנים: "זה היה המסר לקראת העונה הבאה. מכבי תל אביב תלך על כל התארים".

איביץ' סיפר על כך ששוחח עם השחקנים כבר בשישי ונתן להם הנחיות ברורות: "הם קיבלו הנחיות מה הם צריכים לעשות בחופשה. חשוב שיהיה לנו סגל מלא כמה שיותר מהר. אנחנו רוצים להתחזק במספר שחקנים, ולא פשוט להביא לכאן שחקנים. אני מאמין שעד שנתחיל את העונה הבאה , 90 או 95 אחוז מהסגל כבר יהיה סגור".


שחקני מכבי חוגגים מול באר שבע. הצגה גדולה בסיום העונה (דני מרון)

המאמן הבהיר לראשי המועדון כי הוא דורש למצוא את הדרך להשאיר בקבוצה את אלי דסה. השחקנים הניפו את השחקן באוויר בסיום המשחק והחלו להיפרד ממנו ברשתות החברתיות. איביץ' אמר: "אני מקווה שאלי דסה יישאר במכבי תל אביב. אני מאמין שהוא יהיה איתנו ואמרתי זאת מספר פעמים בעבר: אלי דסה הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו ואני מאמין שיימצא פתרון בעניינו".

נכון לעכשיו, בסביבתו של המגן אומרים כי הוא נחוש לצאת למועדון באירופה ושוקל מספר הצעות מתוקף היותו שחקן חופשי עם כרטיס השחקן ביד. מכבי תל אביב תחת מגבלות הפייר פלי של אופ"א והגישה הצעה לדסה הצעה שבקריית שלום מקווים כי תתקבל אצל המגן הימני. נודע כי ההצעה היא בנוסח ההצעה שקיבל לפני שלוש שנים הבלם איתן טיבי, כלומר חוזה לארבע שנים פלוס אופציה לעונה נוספת בשכר של 400 אלף יורו לכול עונה פלוס מענק שנתי פרוס לארבע שנים על כרטיס השחקן של 200 אלף יורו.

אלי דסה יוכל להגיע יחד עם מענקי אירופה ותארים בישראל לסכום של 750 אלף יורו. כולם ממתינים כרגע להחלטה של דסה. אם יחליט לעזוב, תנסה מכבי תל אביב להחתים את מגן בני יהודה שי קונסטנטין.

אין ספק שאחד השחקנים החשובים ביותר בקבוצה העונה היה הקשר דור פרץ אשר נמצא בדרך לאירופה ומחזיק בהצעה שעליה הוא אמור להשיב בקרוב. על פי אמירתו של המאמן ולאדן איביץ' בנושא פרץ, מסתמן שהכיוון הוא מכירתו של הקשר. איביץ: "דור פרץ הוא שחקן מאוד חשוב אצלנו. אני רוצה שהוא יישאר, אבל כולנו יודעים שכדורגל זה ביזנס ולפעמים הדבר הנכון הוא למכור את השחקן".


דור פרץ. במועדון הבינו שיהיה קשה להשאירו (דני מרון)

בנושא אחר, קשר פאוק סלוניקי, יבגני שאחוב, הוזכר כמועמד למכבי תל אביב. המאמן: "שאחוב הוא שחקן טוב. אני מכיר אותו ועבדתי איתו, אני הבאתי אותו לפאוק סלוניקי. נראה מה יקרה בהמשך".

במכבי תל אביב אמורים להיפגש עם אבי נמני כדי לנסות למצוא נוסחה שתשאיר את אלירן עטר בקבוצה בעונה הבאה, כשברור שהאופציה על החוזה הנוכחי לא תמומש וקיימת הצעה כספית חדשה שהיא נמוכה יותר לעונה הבאה, פלוס אופציה לעונה נוספת. בשלב זה ההצעה אינה מקובלת על עטר שיהפוך ביוני לשחקן חופשי.

אופיר דודזאדה סיכם את העונה: "מכבי עשתה עונה יוצאת דופן אך עבורי ברמה האישית לא מדובר בעונה טובה. עברתי ניתוח שעצר אותי ואני שמח שהחלמתי מהפציעה והפנים כבר לעבר העונה הבאה. הניצחון על באר שבע הוא של המאמן והמועדון בגישה של קבוצה ווינרית. הגישה שלנו היא לנצח כל משחק ולא משנה מי היריבה ובאיזה מגרש משחקים".


אלי דסה. המאמן מתעקש להשאירו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי