דראפיץ': "מוחמד אמור לעזוב, כ-90 אחוז מהסגל יישאר"

שלומי בן אברהם, עלי מוחמד
שלומי בן אברהם, עלי מוחמד | ערן לוף

מאמן נתניה סיכם עונה ב-103FM: "אם קבוצה תגיע ותשלם את סעיף השחרור, לא נוכל לעמוד בדרכו". אי השגת הכרטיס לאירופה: "הולכים לים", ערן לוי ודיא סבע: "לא בחרתי שחקנים ב-1.4 מיליון יורו כמו ירדן שועה"

(גודל טקסט)

"80 או 90 אחוז משחקני מכבי נתניה יישארו גם בעונה הבאה. סימן השאלה היחיד הוא סביב עלי מוחמד, לא נוכל לעמוד בדרכו אם תגיע קבוצה ותשלם את סעיף השחרור (2.5 מיליון דולר)", כך אמר הערב (ראשון) סלובודאן דראפיץ, מאמן היהלומים, שלא הצליחו להשיג את הכרטיס לאירופה לאחר שנוצחו על ידי בני יהודה בגמר הגביע וסיימו את העונה במקום הרביעי בליגת העל.

"אנחנו צריכים להתחזק במקומות הנכונים", המשיך דראפיץ' והסביר: "אנחנו מחכים לראות מה יקרה עם עלי מוחמד – בכל מקרה נרצה להתחזק בבלם, במגן שמאלי, בקשר ובחלוץ. מחר אשב עם אייל (סגל) ואתן לו רשימה, נדבר על המטרות והשאיפה שלנו היא להעמיד קבוצה אטרקטיבית יותר בעונה הבאה. עלי (מוחמד) אמור לעזוב, אולי גם דודי (טוויטו) וזהו – מרבית השחקנים ימשיכו".

ההפסד למכבי חיפה שקבע שנתניה תישאר מחוץ לאירופה: "היה משחק על המקום השני, היינו קרובים מאוד ואני לא חושב ששיחקנו כדורגל רע. למרות זאת, גם העונה וגם בעונה שעברה הפסדנו במשחקים שלא היינו צריכים להפסיד וזה מאוד מאכזב. היינו יכולים לסיים במקום השני ולזכות בגביע, בסוף אנחנו הולכים לים עם מקום רביעי".


אמור לעזוב. עלי מוחמד (דני מרון)

"אני חושב שהרמנו את הציפיות אחרי יותר מ-40 שנה שלא לקחו גביע בנתניה וההתרסקות הייתה נוראית", הודה דראפיץ'. "הרגשנו את זה כולנו אחרי הגמר ולא הצלחנו להתאושש לקראת המשחק מול בני יהודה בליגה, למרות שהיא עלתה בהרכב שני. היו הרבה אמוציות ולא הצלחנו. אני מאוד מצטער שזה מה שקרה, אנחנו ננסה ללמוד מהטעויות שלנו ולעשות עונה טובה יותר".

התחושות: "אנחנו רוצים לנצח תמיד ולהגיע הכי רחוק שאפשר, אבל מקום רביעי אחרי מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע – זה מכובד מאוד. התחלנו את הליגה לא טוב ומכרנו שחקן כמו דיא סבע. למרות זאת, הגענו לאן שהגענו ואנחנו לא חושב שאנחנו צריכים להתחיל לבכות ולהיכנס לאבל.

"צריך לדעת לפרגן על השנים הנפלאות שמכבי נתניה עוברת. שנה שעברה עלינו לפלייאוף, השנה היינו במרחק נגיעה מאירופה, אולי בשנה הבאה ניקח אליפות? (צוחק) אני יודע שהקהל מאוכזב ממני, אני קורא ושומע את זה, אבל זה הספורט וזה הכדורגל. קיבלתי רק פרגון בשנים האחרונים ועכשיו, כשצריך, אני יודע לספוג את הביקורת".

המטרות: "לאבד שחקנים כמו ערן לוי ודיא סבע זה מאוד משמעותי. אתם יודעים כמה זה קשה לקחת באוגוסט שחקנים שנפלו מקבוצות אחרות? אני לא בחרתי שחקנים כמו שועה ב-1.4 מיליון יורו. אני יודע שבעל הבית שלי מגיע מהקהל. שנה שעברה מכרנו 4,000 מנויים ואני יודע שזה מאוד חשוב לו (לאייל סגל) ואני רוצה שנגיע ל-6,000. אני רוצה שספונסרים יגיעו, שנגדל ונצמח כקבוצה ואני יודע שמאוד קשה לו להגדיל את התקציב לבדו. למכבי נתניה, ביחד עם הקהל וספונסרים שאולי יגיעו, יש פוטנציאל.

"אנחנו רוצים מאוד להיות בטופ חמש של הכדורגל הישראלי, זו המציאות שלנו. להבטיח דברים, בתקציב הזה, אני לא יכול. דניאל יאמר שם במכבי נתניה לפני כמה שנים מאה מיליון שקל וקנה את כל השחקנים הכי טובים, אבל בכל זאת הוא לא הגיע לאן שהוא רצה. אנחנו מנסים לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים בכלים שעומדים לרשותנו".


סלובודאן דראפיץ' (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי