יואב כץ: "אחרי 15 שנים, אני רוצה להעביר את הקבוצה הלאה"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

לאחר עונה מאכזבת בקריית חיים בה עמדו על הקווים שלושה מאמנים והקבוצה ניצלה מירידה בעור שיניה, הבעלים התראיין לתכנית הספורט של 103FM וחשף פרטים על התכניות לעונה הבאה ועתיד הקבוצה

(גודל טקסט)

עונה מטלטלת עברה על הפועל חיפה. הקבוצה מקריית חיים שבעונה שעברה זכתה בגביע המדינה ובאלוף האלופים, נפרדה ממאמנה הקודם, ניר קלינגר שהוחלף בשרון מימר. לאחר מכן הקבוצה יצאה לרצף ניצחונות מסחרר, אך למרות זאת, פספסה את הפלייאוף העליון וניצלה בעור שיניה מירידה ליגה.

הבעלים יואב כץ, שהודיע בשבוע שעבר על כוונתו להעביר את המועדון לידיים חדשות, התראיין הערב (שני), לתכנית הספורט של 103FM, ודיבר על ההכנות לעונה הבאה, האפשרות שירכוש שחקנים מבית"ר ירושלים ונושא מכירת הקבוצה.

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים. (bola studio)

על האפשרות שימכור את הקבוצה אמר כץ: "לא היו הצעות רציניות, כשיהיו אני אדבר עם הרוכש הפוטנציאלי ולא דרך הרדיו. אני רוצה להעביר את הקבוצה לאחר 15 שנה ואני רוצה להעביר אותה בצורה מסודרת". 

על השמועות לפיהם יחתים שחקנים מבית"ר ירושלים: "אני לא רוצה אף אחד מבית"ר ירושלים ולא ביקשתי אף אחד. אנחנו בינתיים התחזקנו בבלם בשוער, ובעוד ימים ספורים נתחזק בחלוץ. הרבה מהשחקנים נשארים מהשנה שעברה, ואלו שחקנים שיש להם חוזה יותר מעונה אחת".

על העונה המאכזבת של קבוצתו: "קודם כל צריך להיות אובייקטיביים. לא עשינו עונה רעה, זכינו באלוף האלופים, הגענו לסיבוב השלישי באירופה, ניצחנו את מכבי חיפה שלוש שנים ברציפות והבאנו את הקהל הכי גדול בכדורגל הישראלי שזה היה דרבי חיפאי (למרות שהרוב היו אוהדי מכבי חיפה)".


יואב כץ. לא ביקש אף אחד מבית"ר ירושלים (דני מרון)

על היעדים של הקבוצה בעונה הבאה, במידה ולא יימצא רוכש: "אנחנו בונים קבוצה לפלייאוף העליון, בשנה שעברה היה תקציב ענק. שני שלישי מהשנה הייתה שנה מצוינת ושליש אחרון היה רע. אנחנו נצמצם את התקציב כמו שרוב הקבוצות בליגה יצמצמו את התקציב שלהם לעונה הקרובה".

כנשאל האם נמאס לו להיות בעלים של קבוצת כדורגל בישראל:  "האמת שאני מאוד נהנה מזה. אבל אני לא צעיר, בשנה שעברה טסתי 12 פעמים, אם הייתי יכול לבוא פעם אחת זה היה בשבילי די והותר".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי