אנחל קריו סיכם עקרונית בבאר שבע, אחמדי על הכוונת

ואלון אחמדי
ואלון אחמדי | דני מרון

חלוצה של קורדובה מתקרב לקבוצה מהדרום שמעוניינת גם בקשר קריית שמונה, אך תצטרך להשתחרר מהשחקנים בעלי החוזים הכבדים כדי לצרף חדשים. בכר ימשיך על אף ההתעניינות מבית"ר, צרפתי יהיה עוזרו החדש במקום נוסבאום

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיימה את העונה החולפת עם תבוסה קשה 4:0 מול מכבי תל אביב בטרנר ביום שבת, וכבר מחפשת רכש ראשון לקראת העונה הבאה. חוסה אנחל קריו, חלוצה של קורדובה מתחתית הליגה הספרדית השנייה, סיכם עקרונית בקבוצה של ברק בכר. החלוץ כבש שלושה שערים העונה ב-23 הופעות. אחריו צפויים להגיע להתרשמות עוד זרים מחצי האי האיברי, כאשר המעקב אחריהם נעשה בעזרת אנשי האקדמיה של אתלטיקו מדריד הפועלים במתחם הבית האדום בבירת הנגב. עוד נודע כי ואלון אחמדי, קשרה ההתקפי של עירוני קריית שמונה, נמצא על הכוונת של האלופה היוצאת והוא אחד המועמדים לחזק אותה. 

התוכניות המקצועיות לקראת העונה הבאה נדונו אתמול בפגישת עבודה שהתקיימה במועדון, בהשתתפות הבעלים אלונה ברקת, המנכ"ל אסי רחמים והמאמן ברק בכר. כדי לצרף שחקנים זרים ושחקני חיזוק ישראלים, באר שבע צריכה להיפרד מהשחקנים שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה אך המאמן לא בונה עליהם מבחינה מקצועית. כל עוד לא  יצליחו במועדון להשתחרר מהשחקנים בעלי החוזים הכבדים, תתעכב הגעתם של שחקנים חדשים. בדומה למה שקרה בחלון ההעברות בינואר, מסתמן שיהיו שחקנים שיעדיפו לכבד את חוזיהם ולהישאר, גם במחיר של הדחה מהסגל.

במועדון ערים להתעניינותה של בית"ר ירושלים במאמן ברק בכר, אבל מדגישים שימשיך לאמן את הקבוצה ושיש לו חוזה במועדון. במוצאי שבת הודיע בכר שטוב לו בהפועל באר שבע ושבכוונתו לכבד את חוזהו בשורותיה. בינתיים, גיא צרפתי יהיה עוזר המאמן החדש של הקבוצה לאחר שעמיר נוסבאום מונה לתפקיד מאמן הפועל פתח תקווה.


ברק בכר. ימשיך בקבוצה ויכבד את חוזהו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי