שמה החדש של ליגת העל בכדורגל: "ליגת הבורסה לניירות ערך"

ארז כלפון
ארז כלפון | דני מרון

מנהלת הליגות הכריזה חגיגית על שיתוף פעולה אסטרטגי לשלוש השנים הבאות בסכום של מעל 12 מיליון שקלים, המאמצת החדשה תזכה לחשיפה רחבה במסגרת המשחקים במגוון אמצעים

(גודל טקסט)
דירקטוריון מנהלת הליגות אישר הבוקר (שלישי) את ההסכם מול הבורסה לניירות ערך בתל אביב והמשמעות היא שלליגת העל בכדורגל יש ספונסר חדש ובשלוש השנים הבאות הליגה תיקרא "ליגת הבורסה לניירות ערך". היקף החסות הוא מעל 12 מיליון שקלים לשלוש העונות הבאות.



כידוע, ההסכם החדש עם הבורסה לניירות ערך יחליף את ההסכם שנחתם בעונה האחרונה בין המנהלת לג'פניקה אשר מסתיים בימים אלו. שיתוף הפעולה יעניק לבורסה לניירות ערך ולפעילותה חשיפה רחבה במסגרת משחקי ליגת העל במגוון אמצעים, בין היתר: שילוט, מיתוג, טקסי פתיחת משחק, תכנים דיגיטליים מיוחדים ועוד.


יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון: "אנו גאים לבשר כי הבורסה לניירות ערך, המוסד הפיננסי המוביל במדינת ישראל, בחר בכדורגל הישראלי כשותף אסטרטגי וסיכם עמנו על הסכם חסות ראשי לליגת העל. השותפות החדשה עם הבורסה לניירות ערך, אשר מהווה אבן יסוד בכלכלה הישראלית, היא משמעותית לליגת העל ואני בטוח כי תתרום רבות לתדמית הליגה, תסייע בהקניית כלים פיננסיים לשחקני הכדורגל, אשר יבטיחו את איתנותם הכלכלית גם לאחר פרישתם מהמשחק ותיתן לציבור הישראלי את החוט המקשר בין ספורט וכלכלה. אנו מודים לאיתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך ולחברי דירקטוריון הבורסה על הבעת האמון המרגשת בכדורגל הישראלי. עם סיום ההסכם, אני מבקש להודות לגדי בנוליאל, מנכ"ל רשת ג'פניקה, על הסכם החסות ומאחל להם הצלחה בהמשך".


ברוכים הבאים, הבורסה לניירות ערך pic.twitter.com/HwDHQMzIMA

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) May 28, 2019


מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בתל אביב, איתי בן זאב: "בשנה האחרונה אנו משקיעים מאמצים רבים בחיבור הבורסה לקהל הרחב ובהגדלת המעורבות וההשתתפות שלו בהצלחת הכלכלה הישראלית דרך שוק ההון. שיתוף הפעולה האסטרטגי עם ליגת העל בכדורגל מהווה הזדמנות מצוינת וייחודית עבורנו לחבור למותג חזק ופופולרי בעל חשיפה רחבה וכמובן לקהלים חדשים ומגוונים – גברים ונשים, מבוגרים וצעירים ומשפחות בכל רחבי הארץ. אנו שמחים מאוד על החיבור המנצח והמרגש שיתרום לא רק לקידומה של הבורסה לניירות ערך, אלא גם ייתן ערך לחיזוק הכדורגל והספורט הישראלי".




ארז כלפון. ספונסר חדש לליגת העל (מנהלת הליגות)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי