נאור סבג סיכם בהפועל ב"ש. בורטניק: "הופתעתי מברקת"

נאור סבג
נאור סבג | דני מרון

קשר סקציה נס ציונה, שכבש חמישה שערים במדי העולה החדשה, יצטרף לקבוצתו של בכר - שסיכם עם גיא צרפתי על הגעתו כעוזר מאמן. הפיזיולוג הפולני שעזב התראיין במולדתו והרעיף שבחים: "אין הרבה מדינות כמו ישראל"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע צפויה לבצע שינויים משמעותיים בקיץ הקרוב, לא רק בסגל השחקנים אלא גם בצוות המקצועי. מספר ימים לאחר שעוזרו של ברק בכר עמיר נוסבאום מונה למאמן הפועל פתח תקווה ולאחר שבמועדון אישרו כי גם המאמן המנטאלי איתן עזריה והפיזיולוג לוקאש בורטניק יעזבו, היום (שלישי) נודע כי בכר פנה למאמן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, גיא צרפתי, שצפוי לשמש כעוזרו בקבוצה בעונה הבאה.


בכל הנוגע לסגל השחקנים, לספורט1 נודע שקשר סקציה נס ציונה נאור סבג סיכם את תנאיו לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. סבג בן ה-26 היה בין המצטיינים בעונת העלייה של נס ציונה העונה, כאשר כבש גם חמישה שערים. הוא היה מבוקש במספר קבוצות וביניהן הפועל תל אביב וקריית שמונה, אך ביממה האחרונה גם באר שבע נכנסה לתמונה והעובדה שסבג תושב העיר הביאה להסכמתו לשחק בקבוצה של בכר. סבג ישתכר כ-90 אלף דולר לעונה.


ובחזרה לאלה שעוזבים. בורטניק הפולני התראיין היום בארצו תחת הכותרת "פנים חדשות בלגיה וורשה. מי אתה לוקאש בורטניק?" וסיפר על השנים בהפועל ב"ש, אליה הגיע, על פי הכתבה, מכיוון שהיה במקום הנכון ובזמן הנכון.


"הגעתי למחנה האימונים של הקבוצה כדי להציע מוצר שלי וזה הדהים אותי שהבעלים אלונה ברקת הייתה איתם", סיפר, "לא רק מפני שהיא בעלים של קבוצת כדורגל ולא כל יום רואים נשים בתפקידים כאלה בכדורגל. שוחחנו במשך שעות והיא אהבה את הרעיונות. הישראלים מאוד ידידותיים, מתקשרים, היו לי שיחות גם עם הנשיאה, ממש לא הרגשתי ריחוק מהם כפי שקורה לרוב בין עובד לבוסים שלו במקומות אחרים".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#spbortnik #spb #sportsperformancebortnik #hapoel #beersheva #champions #israel #football #gpsports #lukaszbortnik #hapoelbeersheva #hbs

A post shared by Sports Performance Bortnik (@sportsperformancebortnik) on



כשנשאל מדוע בחר בב"ש על פני לגיה, גם באותה תקופה הוגשה בפניו הצעה מהאלופה הפולנית, השיב: "בחרתי בישראל כי רציתי לנסות אתגר חדש. עבדתי שבע שנים בפולין ורציתי לעשות שינוי. גם לפן הכלכלי הייתה חשיבות, למרות שההצעה מלגיה הייתה טובה ביחס לכדורגל הפולני. היו לי פחדים, ישראל ידועה כמדינה לא שקטה. ביום הראשון שלי שאלתי את בקבלה בבית המלון אם אני יכול לצאת לקנות קפה ואחזור בחתיכה אחת – הפקידה פתחה עיניים ולא השיבה. מעולם לא הרגשתי מאוים או בסכנה בישראל, זו מדינה מאוד סובלנית. גם ברמה הקולינרית, נופים, חופים – אין הרבה מדינות כמו ישראל. רמת החיים שם גבוהה".


בורטניק גם חשף: "שוחחתי עם לודוביק אוברניאק ששיחק במכבי חיפה בעבר והוא אמר לי שיותר טוב בישראל מאשר בגרמניה. הרמה בישראל טובה, הליגה שם יותר טכנית מאשר הפולנית, ואילו הפולנית אתלטית יותר. מאור מליקסון אמר לי שהוא לא יכול להתגבר על העובדה ששחקנים בפולין הלכו לחדר כושר אחרי האימון". 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Łukasz Bortnik, trener przygotowania motorycznego pracujący w drużynie Mistrza Izraela Hapoel Beer Sheva @hbsfc podzielił się z nami swoją wiedzą. Efekty wkrótce… #atwpodróży #lukaszbortnik #hapoelbeersheva #hotelremes #opalenica

A post shared by AsystentTrenera (@asystenttrenera) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי