לודוגורץ מעוניינת מאוד באלחמיד, שמעדיף לחכות להצעות אחרות

חאתם עאבד אלחמיד
חאתם עאבד אלחמיד | מאור אלקסלסי

אלופת בולגריה היא הקבוצה הרצינית ביותר שנמצאת בעקבות שחקן ההגנה הרב-גוני של הפועל באר שבע, אולם הוא מעדיף להמתין לאופציות אחרות ואף מצפה לשדרוג חוזהו בבירת הנגב שיסתיים בקיץ 2020

(גודל טקסט)

אחרי האקזיט על דיא סבע, הפועל באר שבע תוכל לעשות הקיץ קופה על חאתם עבד אלחמיד. מכירתו האפשרית של השחקן הרב-גווני עשויה לשלשל לקופת המועדון כ-1.5 מיליון יורו, גובהו של תג המחיר שהוצמד לנעליו.

לודוגורץ רזגראד היא הרצינית ביותר ביחס לבלם בן ה-28, שהציג את כישוריו הגבוהים גם בעמדת המגן הימני. עם זאת, בסביבתו של המוזמן הטרי לנבחרת של אנדי הרצוג התרשמו שהוא מסתייג מן האופציה הבולגרית, בעיקר בשל תדמיתה הבעייתית של העיר המארחת, והוא ממתין להתפתחויות בגזרות אחרות. אנדרלכט או סלטיק, שאספו על אלחמיד נתונים באמצעות סקאוטים, הן אופציות עדיפות מבחינתו.

עוד על-פי מקורביו, תמיד תהיה לו הציפייה מבאר שבע. חוזהו מסתיים בקיץ 2020, ונכון לעכשיו טרם הוגשה לו הצעה רשמית לשדרוג שכרו, כזאת שתבטא את מעמדו כאחד מבכירי השחקנים בקבוצה ואחד הבלמים הטובים בארץ. בחודש יולי תיכנס באר שבע למעגל משחקי מוקדמות הליגה האירופית, ואם אלחמיד לא יימכר בינתיים, יהיה לו תפקיד מרכזי במאמץ להגיע לשלב הבתים של המפעל השני בחשיבותו ביבשת.


האקזיט הבא של ב"ש? סבע חוגג בתחילת העונה עם אלחמיד (מאיר אבן חיים)

ובמעבר חד: הלילה בחצות נדע סופית אם הולכים לבחירות, ואז גם יופנו המבטים לעבר אלונה ברקת. הכישלון הצורב של מפלגתה (הימין החדש) בבחירות האחרונות הסב לברקת אכזבה עמוקה, ולא ברור אם החיים הפוליטיים עדיין קורצים לה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי